فعالان حمل‌ونقل عمومی؛

آسیب رسیدن به اقتصاد کشور بدون فعالان حوزه حمل‌ونقل عمومی

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: در چرخه اقتصاد اگر حوزه حمل‌ونقل با کمترین مشکلی مواجه شود، کل چرخه دچار آسیب می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  حبیب الله خجسته پور معاون استاندار لرستان با اشاره به اینکه حمل و نقل در توسعه اقتصادی نقش بسیار مهمی دارد، اظهار داشت: در چرخه اقتصاد اگر حوزه حمل و نقل با کمترین مشکلی مواجه شود، کل چرخه دچار آسیب می‌شود.

وی با بیان اینکه برخلاف سایر حوزه‌ها که با توسعه علم و تکنولوژی از نظر ماهیتی دچار تغییر کاربری شده اند، حوزه حمل و نقل همچنان اصالت خود را حفظ کرده است، تصریح کرد: ما همچنان نیازمند به ناوگان حمل و نقل عمومی هستیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان ادامه داد: جایگاه خدمتگذاران حوزه حمل و نقل همچنان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و توسعه و پیشرفت جامعه نیازمند به وجود این خدمتگذاران است.

خجسته پور با تاکید بر اینکه فعالان عرصه حمل و نقل در حوزه‌های اجتماعی و ارزشی نیز تاثیرگذاری مثبتی داشته اند، افزود: این فعالان عرصه حمل و نقل بودند که جهاد تخلیه بنادر را در دوران جنگ تحمیلی اجرا کردند و چرخ اقتصاد کشور را به گردش درآوردند.

وی با اشاره به اینکه اگر در دوران جنگ تحمیلی فعالان عرصه حمل و نقل عمومی نبودند، نیرو‌های آماده رزم را چه کسی به جبهه‌های نبرد می‌رساند، گفت: از خانواده‌های این عزیزان که با صبر و تحمل فعالان عرصه حمل و نقل عمومی را حمایت می‌کنند نیز باید تشکر کرد.

انتهای پیام/م

اقتصاد کشور بدون فعالان حوزه حمل‌ونقل عمومی دچار آسیب می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.