مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد:

طرح پایانه برون استانی خرم آباد در دهه فجر افتتاح می شود

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد با اشاره به کارشکنی تعاونی‌ها گفت: پایانه برون‌استانی خرم‌آباد در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  محمد فتحی بیرانوند، با بیان اینکه پروژه پایانه برون‌استانی شهر خرم‌آباد در اسفندماه سال ۸۹ آغاز به کار کرد، گفت: تمام اراده و تلاش شهردار و اعضای شورای شهر بر افتتاح هر چه زودتر این طرح است.

وی با بیان اینکه این طرح ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد خاطرنشان کرد: اکنون در حال تجهیز این پایانه هستیم که بتوانیم تا دهه مبارک فجر آن را به بهره‌برداری برسانیم.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد با بیان اینکه متأسفانه برخی از تعاونی‌های مسافربری برون‌استانی با افتتاح این پایانه مخالف هستند و کارشکنی می‌کنند،گفت: تعاونی‌ها با شرایط فعلی موافق‌اند و سودشان در این است که رویه فعالی باقی بماند.

فتحی بیرانوند گفت: خرم‌آباد دارای ۷ تعاونی فعال است که این پایانه می‌تواند ۱۲ تعاونی مسافربری را در خود جای دهد و پارکینگ این پایانه ظرفیت پارک ۱۰۰ اتوبوس را دارد و این در صورتی است که کلیه تعاونی‌های مسافربری به‌طورکلی ۸۵ دستگاه اتوبوس دارند.

انتهای پیام/د

تعاونی‌های شهر خرم آباد  کارشکنی می‌کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار