سفر محمود عباس به عربستان به تعویق افتاد

سفر رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به عربستان که قرار بود امروز سه‌شنبه صورت گیرد، به روز چهارشنبه موکول شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سفر محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، به عربستان، که قرار بود روز سه‌شنبه صورت گیرد، یک روز به تعویق افتاد.

مجدی الخالدی، مشاور دیپلماتیک محمود عباس، روز سه‌شنبه به رادیو صدای فلسطین گفت: محمود عباس روز چهارشنبه با سلمان بن عبد العزیز پادشاه و محمد بن سلمان ولیعهد عربستان در ریاض دیدار خواهد کرد.

او افزود عباس با پادشاه و ولیعهد عربستان درباره آخرین تحولات و مسایل مربوط به مسئله فلسطین پس از تصمیم اخیر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در به رسمیت شناختن شهر قدس به عنوان «پایتخت» فلسطین اشغالی و اقدام واشنگتن در وتوی پیش‌نویس قطعنامه پیشنهادی مصر درباره شهر قدس گفتگو خواهد کرد.

در همین حال، برخی رسانه‌های خبری به نقل از یک منبع آگاه سعودی علت تعویق سفر عباس به ریاض را مشغله کاری پادشاه عربستان و نشست هفتگی هیئت دولت این کشور برای تصویب بودجه سال ۲۰۱۸ اعلام کردند. قرار است نشست هفتگی دولت عربستان به ریاست سلمان بن عبدالعزیز برای تصویب بودجه سال ۲۰۱۸ این کشور امروز برگزار شود.

مجدی الخالدی همچنین اعلام کرد عباس برای دیدار با امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، روز پنجشنبه راهی پاریس خواهد شد، به ویژه اینکه فرانسه موضع قاطعی در برابر راه حل تشکیل دو کشور مستقل و جلوگیری از تغییر موقعیت و وضعیت قانونی شهر قدس دارد.

انتهای پیام/

به تعویق افتادن سفر عباس به ریاض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۲۹ آذر ۱۳۹۶
جمهوری اسلامی ایران از اول به محمود عباس و یاسر عرفات گفت که اینقدر به شیطان دل نبندید آنها دشمن ملت فلسطین و اسلام هستند، گوش نکردند اینهم نتیجه اش!!!
Iran (Islamic Republic of)
آسمان
۲۰:۲۱ ۲۸ آذر ۱۳۹۶
آقاي محمود عباس پيش كسي ميخواهي بروي كه از فرزندان شيطان است به برادران وملت خودش رحم نكرد انشاالله هرچه پيش آيد براي قدس عزيز خير باشد
آخرین اخبار