تامین سوخت زمستانی عشایر خوزستان

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خوزستان (اهواز) از تامین سوخت زمستانی مورد نیاز عشایر خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، داریا اخگر، سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خوزستان (اهواز) با بیان اینکه سوخت مورد نیاز عشایر خوزستان در آستانه فصل زمستان تامین شده است اظهار کرد: هیچگونه مشکلی برای دسترسی مطلوب به سوخت مورد نیاز عشایر استان وجود ندارد.

وی بیان داشت: با برنامه ریزی انجام شده، ذخیره سازی نفت سفید در مناطق سخت گذر عشایر خوزستان انجام شده است.

اخگر با بیان اینکه مشکل سوخت در مناطق عشایری و برف گیر این استان وجود ندارد تصریح کرد: سوخت مورد نیاز عشایر و اهالی ساکن در روستاهای کوهستانی از جمله بخش الوار گرمسیری اندیمشک، سادات ابوفداله، سردشت دزفول، لالی، اندیکا، ایذه، باغملک، رامهرمز و همه مناطق عشایری شهرهای شمالی استان با هماهنگی فرمانداران و بخشداران و تعاونی های روستایی تامین و ذخیره سازی شده است.

این مقام مسئول اذعان داشت: با توجه به برودت و کاهش دمای هوا در مناطق کوهستانی شمال و شرق و شمال شرق خوزستان و نیاز مبرم عشایر و روستائیان به سوخت تاکنون 20 میلیون لیتر نفت سفید به جایگاه ها و نمایندگی های مجاز ارسال شده است.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خوزستان (اهواز) بیان کرد: با توجه به حجم ذخیره سازی نفت سفید در مناطق عشایری استان، با کمبود سوخت روبرو نخواهیم شد.

انتهای پیام/گ

سوخت زمستانی عشایر خوزستان تامین شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.