بهره‌برداری از دبیرستان خیرساز در شهر گز برخوار

مدیر آموزش‌ و پرورش شهرستان شاهین‌شهر از احداث دبیرستانی در شهر گز برخوار توسط خیران مدرسه‌ساز خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد اسماعیل‌زاده امروز در آیین افتتاح دبیرستان حاج محمدرضا سلیمی شهر گز اظهار کرد: مدرسه «حاج محمدرضا سلیمی» با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 350 میلیون ریال در شهر گز برخوار افتتاح شد.

وی افزود: این دبیرستان با زیربنای 850 مترمربع در زمینی به وسعت 2 هزار و 200 متر مربع در این شهر احداث‌ شده که در طراحی این مدرسه، کارگاه و آزمایشگاه‌های فنی، تالار اجتماعات، اتاق‌های دفتری، نمازخانه و تأسیسات بهداشتی وجود دارد.

مدیر آموزش‌ و پرورش شاهین‌شهر خاطرنشان کرد: این دومین مدرسه‌ای است که توسط خانواده خیر مدرسه‌ساز سلیمی در شهر گز برخوار ساخته‌ شده و در گذشته نیز یک مدرسه در این شهر و با همین نام به بهره‌برداری رسیده بود.

وی با اشاره به وضعیت تعداد مراکز آموزشی شهر گز برخوار گفت: تعداد این مراکز متوسط به بالاست و در سال آینده بنیاد برکت یک دبستان در این شهر خواهد ساخت.

اسماعیل‌زاده در پایان از افتتاح دو مدرسه دیگر به دست خیران مدرسه‌ساز تا چند هفته آینده در شهرهای شاهین‌شهر و گرگاب و به نام‌های «علی بن ابی‌طالب» و «یاری‌زاده» خبر داد.

علیرضا بصیری فرماندار شهرستان شاهین‌شهر نیز در این مراسم تصریح کرد: خیران مدرسه‌ساز شهر گز برخوار، مدرسه‌های «نرجس جزی» و «حاجی‌آباد» را در مجموعه مسکن مهر شهرهای گرگاب و گز خواهند ساخت.

وی افزود: ساخت مدرسه علاوه بر اینکه پاداش اخروی برای نیکوکاران دارد، نام آن‌ها را هم به نیکی در یاد مردم زنده نگه می‌دارد.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم  افتتاح دبیرستان حاج محمدرضا سلیمی شهر گز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار