ایجاد ١٢مجتمع تولید محتوا مربوط به فضای مجازی در سطح استان آذربایجان غربی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت : ١٢ مجتمع تولید محتوا مربوط به فضای مجازی در سطح استان آذربایجان غربی ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  حجت الاسلام والمسلمین کریمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی ضمن دیدار با سرپرست سازمان فناوری اطلاعات استان در راستای تعامل بیشتر بر حمایت از فعالیت فرهنگی  تاکید کرد وگفت: احساس بر این است که ارتباط اداره کل ارشاد باید با اداره کل ICT استان بیش از پیش باشد.

وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت فضای مجازی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ١٢ مجتمع تولید محتوا در فضای مجازی در سطح استان ایجاد کرده و حمایت می کند.

کریمی افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی برای تولید کنندگان محتوای فرهنگی در فضای مجازی به تنهایی موثر نیست و در ادامه عملیاتی کردن این تلاش ها نیازمند حمایت های مادی است .

جلیلی نژاد سرپرست ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی نیز در این دیدار ضمن تشریح برنامه ها و سیاست های اداره کل گفت: توسعه زیرساخت های ارتباطی و تلاش برای ایجاد بستر فعالیت و حمایت از تولیدات فناورانه داخلی و شرکت های دانش بنیان استانی از جمله فعالیت های این اداه کل است.

وی افزود: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات در جهت ایجاد اشتغال در حوزه فناوری اطلاعات استان با ١٥شرکت وارد مرحله تفاهم نامه شده است که بزودی تاثیرات آن مشهود خواهد بود.

جلیلی نژاد اظهار داشت: یکی از دلایل توسعه  نیافتن قابل قبول حوزه فرهنگی فناوری اطلاعات در استان عملکرد جزیره ای سازمان ها و دستگاه های مرتبط است که با این تعاملات، موازی کاری در این حوزه کاهش می یابد.

انتهای پیام/م

12مجتمع تولید محتوا مربوط به فضای مجازی در آذربایجان غربی ایجاد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.