اختصاص 105 میلیارد تومان بودجه به راه‌آهن اردبیل

سال آینده ۱۰۵ میلیارد تومان بودجه به راه‌آهن اردبیل اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، داوود شایقی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل در ارتباط با آخرین وضعیت راه‌آهن اردبیل اظهار داشت: طبق پیش‌بینی‌های انجام یافته سال آینده 105 میلیارد تومان بودجه به راه‌آهن اردبیل اختصاص می‌یابد و خوشبختانه این پروژه به عنوان یک پروژه اولویت‌دار برای سال آینده مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی افزود: احیای حق و حقوق استان اردبیل از ردیف‌های ملی با جدیت و اهتمام ویژه مورد توجه قرار گرفته و در این زمینه جلسات متعددی برگزار شده که امیدواریم این اقدامات بی‌نتیجه نباشد و شاهد خروجی‌های مناسبی در این زمینه باشیم به طوری که اعتبارات مناسبی به این پروژه اختصاص یابد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل گفت: راه‌آهن اردبیل – میانه به عنوان تنها پروژه‌ای که با رشد 22 درصدی اعتبار روبه‌رو است بر خلاف 18 پروژه‌ اولویت‌دار کشور افزایش بودجه داشته است که انتظار می‌رود با انجام اقدامات مناسب برای تسریع در اجرای این پروژه مهم که جزو مطالبات اصلی مردم است بتوانیم زمینه رشد و توسعه استان را فراهم کنیم.

شایقی با اشاره به این که تنها راه اردبیل – مشگین‌شهر – اهر در ردیف بودجه سالانه اعتبار ملی داشت اظهار کرد: امسال تکمیل محور پارس‌آباد – مشگین‌شهر، پارس‌آباد – بیله‌سوار، بیله‌سوار – گرمی و گرمی – سه راهی صحرا در جدول 20 لایحه بودجه سال 97 درج شده و راه اردبیل – سرچم و نمین – آستارا نیز به پیوست یک ردیف بودجه سال آینده وارد شده‌اند.

وی تصریح کرد: امیدواریم با تامین اعتبارات ملی زمینه اجرا و تکمیل این پروژه‌ها فراهم آمده و مشکلات حوزه راه ارتباطی و مواصلاتی استان اردبیل برطرف شود تا شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم و رشد و توسعه اقتصادی استان را در آینده‌ای نزدیک تحقق بخشیم.

 

انتهای پیام/ع

رشد 22 درصدی اعتبار راه آهن اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.