مسابقات والیبال نشسته لیگ دسته یک کشور در بخش آقایان از دیروز در بوشهر آغاز شد که تیم صنعت مس شهربابک به عنوان نماینده استان کرمان در این رقابت ها حضور دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی شریفی، سرپرست تیم صنعت مس شهربابک با اشاره به اینکه مسابقات والیبال نشسته لیگ دسته یک کشور تا روز جمعه یکم دی ماه ادامه دارد، گفت: کرمان در گروه الف این رقابت ها با استان های یزد، بوشهر، خراسان رضوی، هرمزگان و رشت هم گروه است و تیم های برتر هر گروه به مرحله بعد صعود می کنند.

وی با اشاره به اینکه تیم صنعت مس شهربابک سال گذشته در دور مقدماتی این رقابت ها حذف شد، افزود: این تیم در 6 دوره ی گذشته ی این مسابقات حضور داشته است.

شریفی برنامه ی تمرینی تیمش در طول سال را شامل سه جلسه تمرین در هر هفته عنوان کرد.

وی تصریح کرد: در نخستین روز این رقابت ها، دیروز دو دیدار برگزار شد که یکی از آنها مقابل بوشهر با نتیجه ی 3 بر صفر بازی را واگذار کردیم و دیگری مقابل تیم یزد با نتیجه یک بر 3 به برتری رسیدیم.

شریفی ترکیب اصلی تیم را شامل حمید شاهی، محمد محمودزاده، حسن آخوندی، محمد آخوندی، روح الله امیری و علی خداکرم دانست و یادآور شد: هادی احمدپور، عباس برفه ای، اکبر نیک مهر، مهدی شریفی، مهدی قدمی، عباس عسکری، محمد یزدی نژاد و مهدی وحیدی ذخیره های تیم هستند.

مسابقات والیبال نشسته لیگ دسته یک کشور در بخش آقایان از روز چهارشنبه 29 آذر جاری در بوشهر آغاز شد و تا روز جمعه یکم دی ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/ب

آغاز مسابقات والیبال نشسته لیگ دسته یک کشور

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.