حمید عسگری:

اعلام آمادگی امامزادگان وبقاع متبرکه برای احتمال مجدد زلزله تهران و البرز

پس از وقوع زمین لرزه ۵/۲ ریشتری در شهر تهران و البرز، امامزادگان و بقاع متبرکه، آماده پذیرایی از مردم این دو استان در احتمال مجدد وقوع زلزله هستند.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، مدیر کل بقاع متبرکه واماکن مذهبی سازمان اوقاف بابیان اینکه برخی از شهروندان تهرانی پس از وقوع زمین لرزه، شب گذشته را دربقاع متبرکه وامامزادگان گذراندند، ازآمادگی بقاع متبرکه وامامزادگان تهران والبرز برای پذیرایی از مردم واقامت در جوار این اماکن خبر داد. شب گذشته پس از وقوع زمین لرزه ۵/۲ ریشتری در شهر ملارد برخی از شهروندان تهرانی و البرزی با خروج از منازل و اماکن مسکونی، شب را در جوار اماکن متبرکه وامامزادگان گذراندند.
 
بر این اساس حمید عسگری مدیر کل بقاع متبرکه واماکن مذهبی سازمان اوقاف در گفتگویی با بیان اینکه درب امامزادگان وبقاع متبرکی که در تهران والبرز قرار دارند به روی شهروندان تهرانی باز است بیان کرد: امامزادگان واماکن متبرکه تهران والبرز وبقاعی که در مسیرتردد مردم قرار دارند با تمامی توان و امکانات در خدمت پذیرایی، اقامت شهروندان ومردم عزیز هستند.

وی ادامه داد: علاوه براین آستان‌های مقدس امامزادگان آمادگی اسکان موقت با بر پایی چادر در محوطه توسط مردم عزیز را دارند.
 
عسگری اظهار کرد: استفاده از خدمات رفاهی موجود در امامزادگان وبهره مندی از درمانگاه‌های وابسته به امامزادگان وخدمات مشاوره‌ای وفرهنگی از دیگر امکاناتی است که در این اماکن در خدمت عزیز وشهروندان قرار دارند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار