سرهنگ عادلی:

سارقان "باغ سرهنگ" دستگیر شدند

رئیس کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس گفت:سارقان حرفه ای که اقدام به سرقت تجهیزات باغ ها می کردند در سرقت باغی به نام "باغ سرهنگ" به دام افتادند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛سرهنگ حسین عادلی رئیس کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس اظهار کرد: دو شب پیش، ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده خلیج بودند که حضور دو مرد سیاه پوش با چهره پوشیده در نقاب توجه آنها را جلب کرده که هر دو را تحت نظر قرار دادند.

وی افزود: دقایقی بعد این دو مظنون با شکستن قفل در یک باغ معروف به نام "باغ سرهنگ"، سعی در ورود غیر قانونی داشتند که ماموران بلافاصله با هماهنگی های انجام شده از سوی مقام قضایی و مرکز کنترل پلیس پایتخت، به تعقیب آنها پرداختند.

رئیس کلانتری 179 خلیج فارس با اشاره به دستگیری سارقان باغ ها گفت: این متهمان پس از ورود به باغ مذکور با بریدن قفل کانکسی که در محل وجود داشت سه کپسول گاز پیکنیکی، اجاق گاز، چراغ گرمسوز، تعدادی تجهیزات آشپزخانه، پروژکتور، پمپ آب، 50 متر شیلنگ، یک دست آچار و ابزار آلات کامل صنعتی و تعدادی لوازم شخصی موجود در کانکس را جمع آوری کردند تا به سرقت ببرند که در همان زمان ماموران هر دو را محاصره و دستگیر کردند.

سرهنگ عادلی تصریح کرد: متهم که خود را در محاصره پلیس دیده بود،به ناچار تسلیم شده و به همراه اموال مسروقه به کلانتری منتقل شدند که طی بررسی از سوابقشان مشخص شد هر دو سابقه دار بوده و در سرقت های مکرر با هم همدست هستند.

وی بیان کرد: هر دو متهم در بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر سرقت از باغات این محدوده اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده به دادسرا منتقل شدند.

انتهای پیام/

دستگیری سارقان باغ های پایتخت

برچسب ها: اخبار حوادث ، ناجا ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار