قهرمانی ایران در مسابقات آسیایی ورزش‌های زورخانه‌ای

در ادامه مسابقات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، نمایندگان ایران عناوین فردی پنج رشته را از آن خود کردند.

قهرمانی ایران در مسابقات آسیایی ورزش‌های زورخانه‌ایبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای، ششمین دوره مسابقات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی قهرمانی آسیا در شهر تانوان فیلیپین در حال برگزاری است. ایران با فاصله امتیازی زیادی نسبت به عراق، عنوان نخست ماده تیمی را کسب کرد و در ادامه، ورزشکاران ایرانی در پنج ماده از 6 ماده هنر‌های فردی به قهرمانی دست یافتند.

میل‌بازی

مسابقات هنر‌های فردی با رقابت تماشایی میل‌بازی آغاز شد؛ جایی که حمیدرضا کردی از ایران با کسب ۶۱۷ امتیاز قهرمان شد و پس از او عمار ابراهیم از عراق با ۴۶۶ امتیاز به عنوان دومی دست یافت.

در این ماده، ورزشکاران فیلیپین و نپال، مشترکا سوم شدند.

 میل سنگین

در این ماده رقابت سنگینی بین امین شهریاری از ایران و رضا غالب از عراق وجود داشت، اما در نهایت، نماینده ایران با ۲۶۱۰ امتیاز قهرمان شد و غالب عراقی با ۱۹۳۱ امتیاز دوم شد.

مقام سوم مشترک در این ماده به نمایندگان تاجیکستان و کره‌جنوبی رسید.

سنگ

عنوان قهرمانی این ماده به فرید امینی از ایران رسید. او ۲۵۳ امتیاز کسب کرد. پس از امینی، زمان عابد از عراق با ۲۲۹ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد.

ورزشکاران تاجیکستان و هند در این ماده به صورت مشترک، سوم شدند.

چرخ تیز

قهرمان این ماده نیز از ایران بود؛ علی جلیل‌جو با کسب ۵۴۹ امتیاز در این ماده در مقام نخست قرار گرفت و جابر صبری، نماینده عراق با ۳۱۵ امتیاز دوم شد.

ورزشکاران فیلیپین و سنگاپور در این ماده مشترکا سوم شدند.

چرخ چمنی

در این ماده، سید جلال صالحی از ایران با ۱۰۸۸ امتیاز قهرمان شد. پس از او و با فاصله زیاد، یاسر مروان از عراق با ۳۳۴ امتیاز دوم شد.

ورزشکاران نپال و فیلیپین هم به صورت مشترک در این ماده سوم شدند.

کباده

در آخرین ماده مسابقات هنر‌های فردی، جابر صبری از عراق با ۶۰۶ امتیاز قهرمان شد، حمیدرضا کردی نماینده ایران با ۳۰۵ امتیاز دوم شد و مقام سوم مشترک به ورزشکاران نپال و هند رسید.

انتهای پیام/

قهرمانی نمایندگان ایران در مسابقات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار