بسته‌های غذایی برای مددجویان کمیته امداد به مناسبت شب یلدا

مدیر کمیته امداد امام خمینی شاهین‌شهراز آماده کردن بسته‌های غذایی برای یک هزار و 905 خانوار تحت پوشش این نهاد به مناسبت شب یلدا خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی کریمی با بیان اینکه مددجویان کمیته امداد این شهر چشم‌انتظار کمک‌های نقدی و غیرنقدی شهروندان به مناسبت شب یلدا هستند، ظهار کرد: خیران و مردم نوع‌دوست شاهین‌شهری، می‌توانند کمیته امداد امام(ره) را با پرداخت کمک‌های نقدی صدهزار تومانی در خرید بسته‌های غذایی برای هر خانوار تحت پوشش در این شهر یاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: این بسته غذایی شامل گوشت قرمز و سفید، روغن، برنج، قند و شکر، میوه، ماکارونی و مواد شوینده و بهداشتی است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شاهین‌شهر ادامه داد: شرایط اقتصادی جامعه به‌ گونه‌ای است که هرسال به تعداد خانوارهای تحت پوشش این نهاد در این شهر اضافه می‌شود، خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) پارسال یک هزار و 575 خانوار بودند که این تعداد خانوارهای تحت پوشش امسال به یک هزار و 905 خانوار رسیده است.

کریمی گفت: با ادامه این شرایط تعداد خانوارهای تحت پوشش این نهاد تا سه سال دیگر به 5 هزار خانوار در شاهین‌شهر افزایش خواهد یافت.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شاهین‌شهر تأمین جهیزیه نوعروسان، مسکن و هزینه‌های اجاره خانه را مشکلات بعدی مستمندان پس از تأمین غذا و پوشاک برشمرد و اظهار داشت: 620 خانوار مستأجر تحت پوشش، به‌ سختی می‌توانند اجاره مسکن ماهیانه را پرداخت کنند، البته چهار خانواده تحت پوشش با دریافت تسهیلات 15 میلیون‌ تا حداکثر 25 میلیون تومانی، امسال صاحب‌خانه شدند.

وی به تحت پوشش بودن 16 خانوار مسیحی هم اشاره کرد که این مسیحیان در آغاز سال نوی مسیحی به سبدهای غذایی و پوشاک نو نیاز دارند.

 

انتهای پیام/م

 

مددجویان کمیته امداد چشم‌انتظار کمک‌های یلدایی هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.