برپایی نمایشگاه مصالح، تجهیزات و فناوری‌های ساختمان در شیراز

هشتمین نمایشگاه مصالح، تجهیزات و فناوری‌های ساختمان در شیراز برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید محمود موسوی مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: ۱۱۵ شرکت معتبر داخلی و خارجی در قالب ۴۵۰ غرفه از سراسر کشور در سه سالن حافظ، بهار و نرگس به مدت چهار روز به ارائه آخرین دستاورد‌ها و خدمات خود پرداختند.

موسوی اظهار کرد: شرکت‌های فارس، تهران، یزد، آذربایجان شرقی و غربی، البرز، اصفهان، قزوین و بوشهر و نمایندگان محصولاتی از کشور‌های ایتالیا، کره جنوبی، آلمان، چین، اسپانیا، اوکراین و ترکیه در این نمایشگاه حضور داشتند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس ادامه داد: خدمات انواع بالابر، پله برقی، تجهیزات و مصالح نوین ساختمانی، درب، پنجره، یراق آلات و خدمات سرمایه گذاری، بیمه و دیگر خدمات مرتبط با صنعت ساختمان در این نمایشگاه ارائه شد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس تصریح کرد: اهمیت صنعت ساختمان و نقش این صنعت در ایجاد اشتغال، قابلیت‌های بسیار گسترده آن برای نوآوری و استفاده از فناوری‌های نوین از دلایل ویژه برگزاری این نمایشگاه است.

هشتمین نمایشگاه مصالح، تجهیزات و فناوری‌های ساختمان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس در شهرک گلستان شیراز برپا شد.
انتهای پیام/ر

برگزاری هشتمین نمایشگاه مصالح، تجهیزات و فناوری‌های ساختمان در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار