یازدهمین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی ماشین‌آلات و مواد اولیه صنایع چوب و نخستین نمایشگاه قهوه در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید محمود موسوی مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: یازدهمین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی «ماشین‌آلات، یراق‌آلات و مواد اولیه صنایع چوب» و نخستین نمایشگاه قهوه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس واقع در شهرک گلستان شیراز برگزار می‌شود.

وی افزود: آشنایی فعالان صنعت چوب کشور با جدیدترین دستاوردها، تبادل اطلاعات و تجارب تولیدکنندگان با یکدیگر، بالا بردن کیفیت تولید محصولات، ارتقا سطح کیفی و کمی تولیدات صنعت چوب کشور و ایجاد بازار رقابتی سالماز مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه بین‌المللی است.

موسوی بیان کرد: با توجه به افزایش تقاضا به محصولات صنایع چوب این گونه نمایشگاه‌ها فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاران و آشنایی آن‌ها با ظرفیت این صنعت است، زیرا این صنعت امروزه در بخش مبلمان و دکوراسیون داخلی جایگاه مطلوبی دارد.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی فارس تصریح کرد: نخستین نمایشگاه قهوه نیزهمزمان با این نمایشگاه برگزار می‌شود، هدف از برگزاری این نمایشگاه فرصت‌سازی برای صاحبان صنایع نوشیدینی و تولیدات وابسته، ارائه محصولات قهوه و خدمات وابسته به آن، معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه‌پذیری در صنعت قهوه کشور، شناسایی ظرفیت‌های داخلی در این صنعت است.

این نمایشگاه روز سه‌شنبه ۹ آبان‌ماه افتتاح می‌شود و همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
انتهای پیام/ر

برپایی نمایشگاه بین المللی در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار