نخستین عرضه اولیه فرابورس فردا انجام می‌شود

عرضه اولیه ۱۵ درصد سهام شرکت عطرین نخ قم با نماد "نطرین"، یکشنبه (سوم دیماه) در فرابورس ایران انجام می‌شود.

نخستین عرضه اولیه فرابورس فردا انجام می‌شودبه گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، عرضه اولیه ۱۵ درصد سهام شرکت عطرین نخ قم روز یکشنبه (سوم دیماه) به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت در بازار دوم فرابورس ایران انجام می‌شود.

همچنین تعداد کل سهام شرکت عطرین نخ قم ۱۰۰ میلیون و ۴۳ هزار سهم می‌باشد که قرار است برای این واگذاری حدود ۱۵ میلیون سهم معادل ۱۵ درصد کل سهام این شرکت در روز عرضه اولیه توسط شرکت کارگزاری رضوی به عموم عرضه شود.

این گزارش می‌افزاید: برای این عرضه اولیه حداکثر سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی ۱۲۵ سهم و کف و سقف قیمتی به ترتیب ۴۷۸۰ ریال تا ۵۰۱۹ ریال تعیین شده است.

متعهدان خرید این عرضه نیز شرکت کارگزاری رضوی و شخص حقیقی هستند که از ۵۰ درصد سقف تعهد خرید، ۳۴.۳۴ درصد به عهده کارگزاری رضوی و ۱۶.۶۶ درصد نیز بر عهده شخص حقیقی خواهد بود.

این گزارش می‌افزاید: فروش خالص سال ۹۵ این شرکت ۴۳۶ میلیارد و ۷۴۹ میلیون ریال و پیش‌بینی فروش خالص برای سال ۹۶ رقم ۴۹۶ میلیارد و ۸۷۲ میلیون ریال اعلام شده که در سه‌ماهه نخست سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۹۶، بیش از ۱۲۶ میلیارد ریال یعنی ۲۵ درصد تحقق یافته است.

همچنین سود خالص عطرین نخ در سال گذشته بیش از ۵۰ میلیارد ریال بوده و این سود برای سال ۹۶ بیش از ۵۹ میلیارد ریال پیش‌بینی شده که شرکت در سه‌ماهه نخست سال مالی موفق شده ۲۸ درصد آن را پوشش دهد.

گفتنی است بازار سرمایه در حالی در سومین روز زمستان امسال شاهد عرضه اولیه ۱۵ درصد از سهام شرکت عطرین نخ قم است که نماد این شرکت «نطرین» در خردادماه سال جاری در گروه منسوجات و زیرگروه آماده‌سازی و ریسندگی نخ و پارچه‌بافی در بازار دوم درج شده است.

همچنین پس از عرضه اولیه سهام شرکت‌های "به پرداخت ملت"، "داده گستر عصر نوین"، "فولاد کاوه جنوب کیش" و "تامین سرمایه امید" در بورس اوراق بهادار و نیز عرضه اولیه سهام شرکت‌های "مبین وان کیش"، "هتل پارسیان کوثر اصفهان"، "تولیدی چدن‌سازان"، "تولید و صادرات ریشمک"، "لیزینگ ایران و شرق" و "آسیا سیر ارس" و "شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی" در فرابورس ایران، روز یکشنبه دوازدهمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه با کشف قیمت سهام شرکت عطرین نخ قم در فرابورس انجام می‌شود.

انتهای پیام/

سود خالص عطرین نخ در سال گذشته بیش از ۵۰ میلیارد ریال بوده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار