فرمانده سپاه ثارالله کرمان؛

لباس پاسداری با سکوت دربرابرمفسدان اقتصادی منافات دارد

فرمانده‌ سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ما با مفسدان اقتصادی هیچ وحدتی نداریم ولباس سپاهی با سکوت دربرابراین افراد منافات دارد.

لباس پاسداری با سکوت دربرابرمفسدان اقتصادی منافات داردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در نشستی با عنوان (نهضت روشنگری) در جمع بسیجیان بافت با اشاره به سالروز ۹ دی گفت: آنچه انسان‌ها و رفتار آن‌ها را ماندگار میکند خلوص نیت آنهاست. چیزی که سردار سلیمانی، شهید حججی و احمدی روشن را در دل مردم ماندگار کرد سمت‌های آنان نبود بلکه دلیل محبوبیت آن‌ها، خلوص نیت و عمل با اخلاص ایشان بود.

وی در پاسخ به سوال اختصاصی خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص اینکه چرا گاهی از برخی از تریبون‌ها رک گویی و تفرقه افکنی شنیده میشود در حالی که خواسته‌ی رهبری وحدت است گفت: وحدت ما با کسی است که ارزش‌ها را بپذیرد نه وحدت با مفسدان اقتصادی، با دزدان بیت المال نمیشود وحدت داشت اگر بسیجی از مفسد اقتصادی نگوید دیگر بسیجی نیست.

ابوحمزه اظهار کرد: وحدت مخلوط کردن عناصر خوب و بد نیست. اگر من به عنوان پاسدار از مفسدین اقتصادی حرفی نگویم، لباس پاسداری را باید از تن در آورم.

وی در ادامه از تکمیل مراحل پرونده‌ی مهدی جهانگیری با دستگیری برخی مدیران سابق بانک ملی کرمان گفت: و افزود پرونده بعد از تکمیل به قوه‌ی قضائیه ارسال گردیده است.

انتهای پیام/ح

لباس سپاهی با سکوت دربرابر مفسدان اقتصادی منافات دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار