رشد شاخص آلودگی هوا ی کلانشهر اصفهان از فردا

کارشناس اداره هواشناسی استان اصفهان از رشد شاخص آلودگی هوا ی کلانشهر اصفهان از فردا خبر دادو گفت: برای 48 ساعت آینده نقاط صنعتی و پرجمعیت شرایط برای افزایش آلاینده‌های جوی مهیاست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،میترا سیدان  در باره این که آیا آلودگی هوا به گونه‌ای خواهد بود که مدارس تعطیل شود، اظهار کرد: با توجه به این که ناپایداری ضعیفی را پشت سر گذاشتیم و از روز دوشنبه هم مجدداً شرایط ناپایداری حاکم می‌شود تعطیلی مدارس بعید به نظر می‌رسد.

وی تصریح کرد: شرایط انباشت با افزایش تفاوت دارد، زمانی که شرایط به گونه‌ای باشد که روزهای متوالی افزایش آلاینده‌ها رخ دهد و هوا نیز پایدار باشد، انباشت رخ می‌دهد.

به گفته کارشناس اداره هواشناسی استان اصفهان از سه‌شنبه جوی ناپایدار برای کل کشور پیش‌بینی می‌شود که بر اصفهان نیز تأثیرگذار است.

سیدان در باره وضعیت بارش‌ها تا پایان هفته توضیح داد: غرب و شمال غرب برای سه‌شنبه و چهارشنبه منتظر بارندگی باشند، برای شهر اصفهان نیز روز چهارشنبه شاید میزان کمی بارش داشته باشیم.

وی افزود: برای امروز و فردا تا روز دوشنبه جو نسبتاً پایدار پیش‌بینی می‌شود و بر این اساس در اکثر نقاط اصفهان آسمان قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد خواهیم داشت.

کارشناس اداره هواشناسی استان اصفهان گفت: وضعیت دما برای شهر اصفهان روند افزایشی دارد و در روزهای آینده یک تا 2 درجه افزایش می‌یابد.

وی دمای هوای اصفهان را در گرم‌ترین زمان 19 درجه و در سردترین حالت 2 درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و افزود: خور و بیابانک با 23 درجه گرم‌ترین و فرودگاه شهید بهشتی و میمه  با منفی 3 درجه سانتی‌گراد سردترین خواهد بود.

 

انتهای پیام/م

 

افزایش دمای هوای اصفهان در ابتدای زمستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار