پرداخت 360 میلیارد ریال تسهیلات رونق به واحدهای صنعتی

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: از سال 1395 تا هشت ماه نخست امسال 43 واحد صنعتی استان 360 میلیارد و 650 میلیون ریال تسهیلات رونق تولید دریافت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  سید حسین حسینی معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: ظرفیت تولید این 43 واحد صنعتی پس از دریافت تسهیلات رونق تولید حدود یک میلیون و 176 هزار و 568 تن در کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

وی افزود: میزان اشتغال 43 واحد تولیدی در استان پس از دریافت تسهیلات رونق 204 نفر بوده است.

معاون امور صنایع و معادن صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سال 1395 تاکنون 7 واحد صنعتی راکد پس از دریافت تسهیلات رونق در استان راه اندازی شده‌اند.

وی عنوان کرد: 18 واحد نیمه فعال پس از دریافت تسهیلات رونق فعال شده‌اند.

حسینی گفت: ظرف سال گذشته تاکنون 9 طرح صنعتی کهگیلویه و بویراحمد از تسهیلات رونق استفاده کرده‌اند.

وی ابراز داشت: در این مدت 76 واحد تولیدی سبب تثبیت اشتغال یک هزار و 600 نفر شده است.

معاون امور صنایع و معادن صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تثبیت ظرفیت 76 واحد تولیدی پس از دریافت تسهیلات رونق یک میلیون و 300 هزار تن بوده است.

وی بیان کرد: ظرفیت 70 واحد صنعتی پس از دریافت تسهیلات رونق تولید به میزان 800 هزار تن افزایش یافته است.

همچنین این تعداد واحد تولیدی سبب اشتغال 530 نفر شده است.

سال گذشته از محل اعتبارات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از مبلغ 160 هزار میلیارد ریال در کشور چهار هزار و 50 میلیارد ریال سهم استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

این میزان تسهیلات برای 447 واحد تولیدی و صنعتی راکد و نیمه فعال در استان مصوب شد که با پرداخت افزون بر یک هزار میلیارد ریال از این میزان تاکنون 125 واحد تولیدی راکد در بخش‌های صنعت و کشاورزی در استان به چرخه تولید بازگشته‌اند.

 

انتهای پیام/ش

 اشتغالزایی 204 نفر در 43 واحد تولیدی در کهگیلویه و بویراحمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.