مهندسی انتخابات فوتبال زیر آفتاب دلپذیر کیش؛

افشاگری عابدینی در مورد مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال

انتخاب اسلامیان به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در روز‌های اخیر بازتاب زیادی در رسانه‌های مختلف داشت.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  پس از اینکه مجمع فدراسیون فوتبال در روزهای اخیر با انتقاد بسیاری همراه بود و عزیزی خادم نامزد ناکام این دوره در مقابل فدراسیون فوتبال و نحوه شمارش آرا جبهه گرفت، امیر عابدینی عضو سابق هیئت رئیسه سازمان لیگ و مدیر عامل اسبق پرسپولیس اطلاعات جالبی را در اختیار ما قرار داد.

عابدینی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: نخستین دوره انتخابات در زمان تاج رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد اما این انتخابات با شک و تردید همراه بود.

او ادامه داد: قبل از انتخابات همه دوستان از جمله اسلامیان یکی از کاندیداهای عضویت در هیئت رئیسه به کیش دعوت شدند و تاج در سخنرانی اعلام کرد که اجازه نمی دهیم که کسی با این ویژگی ها وارد هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال شود. اسلامیان مورد خطاب تاج نبود بلکه کاندیدای دیگر مدنظر رئیس فدراسیون فوتبال  بود که در هیئت رئیسه حضور پیدا نکند.

اکثر مسئولان فوتبال اصفهانی هستند

عابدینی تصریح کرد: رئیس فدراسیون، نایب رئیس اول، دبیر فدراسیون، یکی از کاندیداهای عضویت در هیئت رئیسه و مامور شمارش آرا اصفهانی هستند و همین موضوع باعث شک و شبهه در برگزاری انتخابات شده است.

ننوشتن آرا روی تخته اتفاق نادر در مجمع فدراسیون فوتبال بود 

عضو سابق هیئت رئیسه سازمان لیگ  تصریح کرد: بدترین اتفاق در مجمع عمومی انتخابات فدراسیون فوتبال این بود که شمارش آرا روی تخته نگارش نشد و فقط آرا را خواندند. به هر حال این موضوع از اتفاقات نادر در انتخابات است و تاکنون ندیدم شمارش آرا را روی تخته ننویسند.

انتخابات مجمع عمومی باید تجدید شود 

او ادامه داد: تنها یک ناظر از فدراسیون فوتبال برای این انتخابات گذاشته بودند و آنها باید دو ناظر از 2 طرف کاندیداها می گذاشتند تا مسائل حاشیه ای ایجاد نمی شد. به هر حال این مسائل، دلایلی بر خدشه دار شدن انتخابات فدراسیون فوتبال است. به نظرم برای اجتناب از اتهام به مسئولان فدراسیون فوتبال باید این انتخابات دوباره تجدید شود. اسلامیان به کارش ادامه بدهد و بدون اینکه کسی به گزینه ها اضافه شود، انتخبابات را برگزار کنند.

عابدینی بیان کرد: اگر انتقاد و اعتراض به عملکرد فدراسیون فوتبال صورت نگیرد در آن صورت فوتبال به سمت سالم سازی پیش نمی رود. به نظرم مسئولان باید صبر و تحمل خود را بالا ببرند و انتقادات را بپذیرند.

عضو هیئت رئیسه سابق سازمان لیگ درباره اهدای ساعت در پایان خاطر نشان کرد:  اهدای ساعت اشکالی ندارد اما حضور افراد در کیش شک و تردید به وجود آورده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر قلی
۰۰:۰۱ ۰۴ دی ۱۳۹۶
حالا هی ما بنویسیم فدراسیون فوتبال اصفهانی ها وشما هی تکذیب کنید وبعد سهم اسیائی نفت را بازور از چوانان این باشگاه گرفته وبه ذوب اهن هدیه فرمائید ویا قهر مانی لیگ را از تراکتور گرفته وبه سپاهان هدیه فرمائید وبعدا" بگوید چرا طرفداران تراکتور ان توری شعار می دهند
آخرین اخبار