سرپرست اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان ؛

اعزام کامیون از استان سمنان به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

تعداد ۳۰ دستگاه کامیون و تریلی از استان سمنان به کرمانشاه و مناطق زلزله‌زده اعزام‌شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ احسان منصور کیایی سرپرست اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان در دیدار مجموعه پایانه‌های استان سمنان با فرماندار شاهرود به میزبانی دفتر وی، ضمن بیان اینکه در زلزله کرمانشاه اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان، تاکنون ۳۰ دستگاه کامیون و تریلی را اعزام کرده است، گفت : پنج دستگاه از این مجموعه به‌صورت رایگان و مابقی با تخفیف‌های ویژه مسئولیت حمل مایحتاج مورد نیاز مردم را بر عهده داشتند.

وی افزود: با توجه به اینکه استان سمنان بازسازی هفت روستای زلزله‌زده غرب کشور را بر عهده دارد، این اداره کل اعلام آمادگی کرده که هزینه برگزاری روز بزرگداشت حمل‌ونقل جاده‌ای را صرف این امر کند که تاکنون یک دستگاه کانکس خریداری و به این مناطق ارسال‌شده است.

سرپرست اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان با بیان اینکه در سال جاری ۵۰ دستگاه تریلی و کامیون با پیگیری این اداره کل و به‌صورت داوطلبانه برای کمک به برگزاری آئین اربعین اعزام شدند، تصریح کرد: این خدمات به‌صورت رایگان به زائران در بازه‌های زمانی ۱۰ تا ۱۵ روزه صورت گرفت که رقم ریالی آن حدود ۵۰۰ میلیون تومان برآورد می‌شود.

کیایی اظهار داشت : امروزه حمل‌ونقل به‌مثابه یک صنعت، می‌بایست به کمک تولید آید تا شاهد توسعه اقتصادی و تحقق شعار سال باشیم لیکن حمل‌ونقل باید همیشه در تلاش باشد تا درزمینهٔ های مختلف بتوانیم شاهد چرخش چرخه حمل‌ونقل و سیر توسعه اقتصادی باشیم.

وی افزود: اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان آمادگی دارد تا نسبت به ارائه کمک‌های موردنیاز به شرکت‌هایی که در حال ورشکستگی هستند و یا نیازمند کمک برای برون‌رفت از موانع تولید هستند، خدمات ارائه کند چراکه این اداره کل به‌مثابه مجری صنعت حمل‌ونقل، خود را عضو ستاد اقتصاد مقاومتی می‌داند.

سرپرست اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان بیان داشت : متأسفانه مشکلات بخش حمل‌ونقل کمتر مدنظر مسئولان قرار می‌گیرد درصورتی‌که حمل‌ونقل همانطور که دارای اثرگذاری بسیاری در چرخه اقتصادی است، مشکلات عدیده ای را نیز در حوزه صنفی خود دارد که امیدواریم بتوانیم با تعامل بیشتر، مشکلات این بخش را نیز رفع کنیم.

انتهای پیام / ذ

اعزام 5 دستگاه کامیون به صورت رایگان از استان سمنان به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.