برگزاری مانور ایمنی و زلزله در شهرستان رزن

فرماندار رزن از برگزاری مانور ایمنی و زلزله در این شهرستان خبر داد.

برگزاری مانور ایمنی و زلزله در شهرستان رزنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فتحعلی حسینی فرماندار رزن با بیان اینکه در جلسه مانور ایمنی و زلزله که به صورت ساعت صفر برگزار شد اظهار داشت: با توجه به اینکه کشورمان یک کشور زلزله خیز محسوب می‌شود و از طرفی شهرستان رزن نزدیکی گسل فعال آوج قرار داد با هدف آمادگی دستگاه‌های امدادی و درمانی این مانور برگزار شد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی این مانور اظهار داشت: بعد از وقوع زلزله فرضی در ساعت13در مرز استان‌های قزوین و زنجان و همدان به بزرگی6/2دهم ریشتر بالافاصله اعضای ستاد بحران شهرستان رزن در محل فرمانداری حاضر و با بخشداران و شهرداران تماس گرفته شد و درخواست گزارش از بخش‌ها انجام گردید.

فرماندار رزن با بیان اینکه این مانور نشان داد که آمادگی دستگاه‌ها در بروز حوادث مناسب است، گفت:در این مانور کاستی‌ها  و نبود امکاناتی چون چراغ زرافه‌ای یا خودرو برای برخی دستگاه‌ها مشخص شد.

حسینی افزود: اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران بصورت پیامکی به فرمانداری دعوت شدند که اکثریت اعضا در کوتاه‌ترین زمان در فرمانداری حضور پیدا کردند و جلسه با حضور فرماندار و معاون مدیریت بحران استان و اعضای مدیریت بحران شهرستان تشکیل شد.

وی تاکید کرد: طبق اطلاعات حاصله از بخش‌های تابعه، برنامه‌ریزی در شورا انجام گرفت و تیم‌های ارزیاب به منطقه اعزام شدند.

انتهای پیام/ب

آمادگی دستگاه‌های امدادی و درمانی استان مهمترین هدف مانور ایمنی و زلزله

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.