اسباب کشی اداره منابع طبیعی ساوه بعد از زلزله کرج

زلزله چند روز گذشته در ساوه اداره منابع طبیعی ساوه را مجبور به اسباب کشی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ زلزله چندروز پیش ملارد کرج که ساوه راهم لرزاند موجب نقل مکان اداره دولتی منابع طبیعی و آبخیز داری این شهرستان شد.


پاژنامه رییس منابع طبیعی و آبخیز داری ساوه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: زلزله اخیر باعث ترک هایزیاد و عمیق در ساختمان این اداره شد.


پاژنامه افزود: به دلیل حفظ امنیت جانی ارباب رجوع و همکاران مجبور به نقل مکان به ساختمان ۷۰ متری مهمانسرا در پشت همین ساختمان شدیم.

وی اضافه کرد: بنای ساختمان اداره منابع طبیعی ساوه در ابتدا یک اتاقک نگهبانی کوچک متعلق به دهه‌ی ۵۰ برای پارک جنگلی ساوه بود و پس از واگذاری این اتاقک نگهبانی به عنوان اداره منابع طبیعی، هر ساله به صورت غیر اصولی متعلقاتی به این بنا اضافه شد که از استحکام و امنیت لازم برخوردار نبود.

رییس منابع طبیعی و آبخیز داری ساوه با بیان اینکه ترک های جزئی این ساختمان بر اثر زمین لرزه به صورت شکاف عمیق درآمده ادامه داد: بارها با ارسال نامه عدم استحکام و امنیت این بنا را به مسئولین مربوطه اعلام کردیم که متاسفانه به علت عدم اختصاص بودجه و غیر قانونی بودن احداث ساختمان در شهرستان ها هیچ اقدامی صورت نگرفت.

زلزله ملارد کرج که ساوه و زرندیه را هم لرزاند ۸ مصدوم در شهرستان ساوه داشت که عمدتا هنگام فرار و یا خروج از ساختمان اتفاق افتاد.

در پی این زمین لرزه مردم ساوه و زرندیه به خیابان‌ها آمدند و شب را بیرون از خانه درخودرو، پارک‌ها و فضای باز گذراندند.

انتهای پیام /ج

جابجایی اداره منابع طبیعی شهرستان ساوه با زلزله اخیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.