ادامه عملیات ایمن سازی محل انفجار گاز در دزفول

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول از ادامه عملیات ایمن سازی محل انفجار گاز در تاسیسات شرکت پرسی گاز این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالحسین معظم فر، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول با اشاره به حادثه انفجاز گاز روز گذشته در این شهرستان رخ داد، گفت: همچنان در منطقه محل حادثه نشت گاز مایع وجود دارد و عملیات ایمن سازی در حال حاضر نیز با تجهیزات آتش نشانی و شهرداری ادامه دارد تا مخزن گاز تخلیه و به مکان امن منتقل شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر منطقه محل حادثه تحت کنترل است و خطری وجود ندارد اظهار داشت: در این حادثه 3 نفر از آتش نشانان نیز دچار آسیب دیدگی جزئی شدند که با اقدام پزشکی بهبود یافتند.

معظم فر در ادامه افزود: در پی وقوع حادثه انفجار و آتش سوزی در ساعت 16:50 دقیقه عصر روز یکشنبه در سه راهی شهر حمزه دزفول نیروهای اطفای حریق سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام مسئول تصریح کرد: این آتش سوزی گسترده با همکاری 100 نفر از آتش نشانان شهر امام، صفی آباد، اندیمشک، پایگاه چهارم شکاری، میانرود، شوش، شهر حمزه و با همکاری نیروی انتظامی، بسیج، سپاه پاسداران، پلیس راهنمایی و رانندگی ، اورژانس و سازمان خدمات موتوری شهرداری و جمعیت هلال احمر حدود ساعت 21:30 دقیقه مهار شد.

عبدالحسین معظم فر یکی از مشکلات جدی در امدادرسانی هنگام وقوع حوادث را ازدحام مردم عنوان کرد و بیان داشت: ازدحام جمعیت در محل حادثه یکی از مشغله های فکری آتش نشانان هنگام امدادرسانی بود، چرا که نگران آسیب دیدن مردم بودند، لذا از شهروندان درخواست می شود هنگام بروز حادثه از ازدحام در محل حادثه و مسیر دسترسی به آن خودداری کنند تا عملیات امدادرسانی سریع تر انجام شود.

وی در خصوص علت حادثه انفجار نیز اذعان کرد: تا ساعاتی دیگر کارشناسان شرکت گاز استان خوزستان برای بازدید و تشخیص علت حادثه به دزفول سفر می کنند.

انفجار گاز در تاسیسات شرکت پرسی گاز دزفول واقع در سه راهی شهرحمزه در عصر روز یکشنبه موجب آتش سوزی گسترده و مصدوم شدن 16 نفر شد.حال 2 نفر از مصدومان این حادثه به دلیل شدت سوختگی وخیم گزارش شده است.

انتهای پیام/گ

عملیات ایمن سازی محل انفجار گاز در دزفول ادامه دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.