آشنایی با کمپ تیم ملی فوتبال ایران در روسیه

تیم ملی فوتبال ایران جهت آمادگی هرچه بیشتر برای حضور قدرتمند در جام جهانی روسیه در باکوفکا، کمپ اختصاصی باشگاه لوکوموتیو مسکو اردو می‌زند.

مشخصات کمپ زیبای لوکوموتیو روسیه برای اسکان تیم ملی فوتبال ایرانبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان تیم ملی فوتبال ایران کمپ خود را پیش از رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه مشخص کرده و قرار است برای اردوی آماده‌سازی نهایی در کمپ لوکوموتیو مسکو مستقر شود.

کمپ اختصاصی باشگاه لوکوموتیو مسکو که در فاصله شش‌کیلومتری غرب مسکو واقع شده و قرار است در طول جام جهانی در اختیار تیم ملی ایران باشد. کمپی که قرار بود در اختیار آتزوری قرار بگیرد و فدراسیون فوتبال ایتالیا این کمپ را اجاره کرده بود، اما حذف آنها باعث شد فرصت خوبی در اختیار فدراسیون فوتبال ایران برای اجاره این کمپ قرار بگیرد.

ناکامی هم‌تیمی‌های بوفون در راه رسیدن به جام جهانی این فرصت را در اختیار کی‌روش و فدراسیون فوتبال ایران گذاشت تا خیلی سریع وارد میدان شوند و این کمپ مجهز را مال خود کنند؛ باکوفکا که یکی از ١٧ کمپ مسکو برای میزبانی از تیم‌های حاضر در جام جهانی است، درست مثل کالوگا در منطقه‌ای آرام واقع شده و اهالی این منطقه به زور جمعیت‌شان به ٢٠٠ هزار نفر می‌رسد.

باکوفکا مدت‌هاست در اختیار تیم لوکوموتیو مسکو قرار دارد. این کمپ البته یکی، دوبار هم بازسازی شده و حالا تقریبا ایده‌آل‌ترین شرایطش را دارد. اصلی‌ترین بازسازی که روی این کمپ صورت گرفت، مربوط به سال ٢٠٠٠ بود که کاملا آن را دگرگون و تبدیل به کمپ مدرن فوتبال کرد.

تیم ملی کشورمان قرار است طبق برنامه اعلامی از سوی کی‌روش دوم ژوئن 2018 (12 خردادماه 97) بازی بدرقه خود را مقابل الجزایر انجام دهد.14 خردا دماه کاروان فوتبال ایران برای برگزاری کمپ نهایی خود راهی مسکو روسیه می‌شود. ملی‌پوشان از 14 خرداد تا دو روز پیش از برگزاری اولین بازی‌شان در جام جهانی مقابل مراکش که 25 خردادماه برگزار می‌شود، در کمپ باشگاه لوکوموتیو حضور خواهند داشت و سپس راهی سن پترزبورگ می‌شوند. اگر در این تاریخ فدراسیون فوتبال بتواند دیداری تدارکاتی برای تیم ملی نهایی کند، شاگردان کارلوس کی‌روش پیش از دیدار مقابل مراکش یک یا دو دیدار دوستانه هم در مسکو و در ورزشگاه اختصاصی لوکوموتیو برگزار خواهند کرد. ورزشگاهی که با جوی فوق‌العاده هنگام برگزاری دیدارهای خانگی لوکوموتیو این ورزشگاه را برای حریفان بسیار ترسناک می‌کند.

مهم‌ترین دغدغه‌ای که کی‌روش برای کمپ تیم ملی داشته، آرامش فضای کمپ بوده که این مورد را باکوفکا دارد؛ ضمن اینکه زمین چمن تمرین این کمپ هم کیفیت بالایی دارد و می‌تواند نیازهای کی‌روش را برطرف کند. ساختمان اصلی این کمپ هم مدرن شده و سه‌طبقه است؛ اتاق‌های چوبی که برای استراحت بازیکنان در نظر گرفته شده، به ریکاوری بهتر آنها کمک می‌کند؛ در طبقه دوم هم سالن ناهارخوری تعبیه شده و میز بیلیارد هم برای اوقات فراغت بازیکنان در طبقه همکف قرار داده شده است. علاوه بر این موارد،

این کمپ سالن بدن‌سازی و همچنین استخر و سونا هم دارد که همگی در کنار هم باعث شده تا تبدیل به یکی از بهترین کمپ‌های ممکن برای جام جهانی شود.

با شرایطی که در ورزشگاه لوکوموتیو وجود دارد، کیفیت چمن این ورزشگاه و البته امکانات آن به نظر می‌رسد تیم ملی بتواند دوره آماده‌سازی نهایی خود را در مسکو به بهترین شکل ممکن پشت سر بگذارد و سپس راهی سن‌پترزبورگ شود.

انتهای پیام/

آشنایی با کمپ تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 روسیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار