دیدار دوستانه ایران و یونان پیش از جام جهانی ۲۰۱۸

تیم های ملی فوتبال ایران و یونان قرار است در چارچوب دیداری تدارکاتی، فروردین 97 به مصاف هم بروند.

دیدار دوستانه ایران و یونان پیش از جام جهانی 2018به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال کشورمان که خود را آماده حضور در جام جهانی 2018 روسیه می کند، درصدد است تا پیش از آغاز این مسابقات، هفت دیدار تدارکاتی برگزار کند و یکی از آن دیدارها، تقابل با یونان است.

تیم ملی قرار است 27 اسفند یک دیدار دوستانه برگزار و سپس 2 و 7 فروردین با نمایندگان آفریقایی و اروپایی دیدار کند که به احتمال زیاد مراکش و یونان هستند.

همچنین شاگردان کی روش قرار است در قطر یک اردو برگزار کنند و اگر به دلیلی این اتفاق رخ ندهد، یوزها به یونان می روند و ضمن برگزاری اردو در این کشور با شاگردان میشائیل اسکیبه دیدار تدرکاتی برگزار می کنند.

تیم ملی یونان موفق نشد به جام جهانی 2018 روسیه صعود کند اما طبق آخرین رنکینگ فیفا، این تیم در رده 47 قرار دارد و سابقه قهرمانی در جام ملتهای اروپا و همچنین حضور در 16 تیم برتر جام جهانی 2014 برزیل را دارند. بازیکنان مطرح آبی سفیدها، کارنزیس ( واتفورد )، مانولاس ( رم )، پاپادوپولوس ( هامبورگ )، پاپاستاتوپولوس ( دورتموند )، فورتونیس ( المپیاکوس ) و تعدادی دیگر هستند که در سطح اول فوتبال جهان بازی می کنند.

همچنین سرمربی این تیم، میشائیل اسکیبه است که در سال های گذشته هدایت تیم یاران داوری در گراس هاپرز سوئیس را برعهده داشته است.

انتهای پیام/

ایرانی به مصاف یونانی ها می روند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.