جاده های استان لرستان؛

اختصاص ۲۴۳ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی راه‌های لرستان

معاون اداره راه و شهرسازی استان لرستان گفت: ۲۴۳ میلیارد تومان اعتبار امسال برای بهسازی راه‌های استان اختصاص یافت.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ صادق مریدی، در خصوص بهسازی راه‌های روستایی لرستان، اظهار داشت: سال گذشته ۱۹۵ کیلومتر راه روستایی را در لرستان بهسازی کردیم و امسال نیز روند بهسازی راه‌های روستایی در استان ادامه خواهد یافت.

وی افزود: برای افزایش بهسازی راه‌های روستایی نیز اقداماتی انجام شده است که از جمله آن می‌توان به برگزاری جلساتی با بخش خصوصی جهت سرمایه‌گذاری در این بخش اشاره کرد.

اختصاص ۲۴۳ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی راه‌های لرستان

معاون راه و شهرسازی لرستان عنوان گفت: اعتباری که برای بهساز راه‌های استان امسال اختصاص یافته است، ۲۴۳ میلیارد تومان است و این در حالی است که سهم اختصاص یافته سازمان برنامه و بودجه در این زمینه ۲۲ میلیارد تومان است.

مریدی با اشاره به اینکه ۵۵ میلیارد تومان نیز ابلاغ اعتبار داریم، خاطرنشان کرد: همچنین ۱۷ میلیارد تومان به طرح‌های حوزه راه و شهرسازی اختصاص یافته است.
وی گفت: ۱۱ طرح نیز در پیوست قانون وجود دارد که برای انجام آن‌ها، حدود ۴۴۸ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است و می‌توان اعتبار سهم استان را از کریدور ۱۴۰۰ کیلومتری شمال به جنوب را نیز بگیریم.

معاون راه و شهرسازی استان لرستان افزود: همچنین در خصوص اصلاح و حذف جاده‌ها در استان نیز، برای لرستان حدود هشت میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته که تاکنون دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از این اعتبار را توانستیم بگیریم.

انتهای پیام/د

۲۴۳ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی راه‌های استان لرستان اختصاص یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.