جاده‌های پرحادثه؛

رفع مشکل جاده‌های پرحادثه لرستان

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: مشکل جاده‌های استان لرستان سریعاً ترمیم و برطرف شود که این مهم وظیفه راهداران و کارکنان راه و شهرسازی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حبیب‌الله خجسته پورمعاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان اظهار داشت: حمل‌ونقل در چرخه اقتصاد دارای نقش پراهمیتی است که اگر این حوزه با کمترین آسیب و مشکل مواجه شود کل چرخه اقتصاد مملکت دچار مشکل می‌شود.

وی افزود: ماهیت حمل‌ونقل جاده‌ای از سالیان سال تاکنون تغییرنیافته، اما در حوزه‌ای مانند پیام‌رسانی که از مکتوبات آغازشده به امروز به فضای مجازی و ایمیل‌ها تغییریافته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان بابیان اینکه نیازمند حمل‌و‌نقل عمومی جهت انتقال مایحتاج مردم در حوزه تولید و مصرف هستیم عنوان کرد: جامعه ما همچنان به وجود فعالان و تلاشگران در عرصه حمل‌و‌نقل نیازمند است؛ در حوزه‌های اجتماعی و ارزشی این زحمت‌کشانِ فعال و خدمتگزار توانسته‌اند تأثیر مثبتی داشته باشند به‌طوری‌که راهداران در جاده‌ها نقطه عطفی را ایجاد کرده‌اند و تسهیلگر رفت آمد مردم شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اگر ناوگان مسافربری نبود، بسیجیان آماده رزم چگونه می‌خواستند خود را به عملیات‌های مختلف دفاع مقدس برسانند بیان کرد: حوزه حمل‌ونقل در جامعه اجازه نداده که در پیشرفت و توسعه مملکت وقفه‌ای ایجاد شود.

خجسته پور تصریح کرد: کسانی که در این حوزه تلاش می‌کنند نیازمند جاده‌های ایمن هستند بنابراین اگر مشکلی در این جاده‌ها وجود داشته باشد باید سریعاً ترمیم و برطرف شود که این مهم وظیفه راهداران و کارکنان راه و شهرسازی است.

وی بابیان اینکه راهداران به‌عنوان فرشتگان جاده‌ها در کنار رانندگان هستند، عنوان کرد: حضور یک راهدار در جاده‌ها سبب نجات جان یک انسان می‌شود و نقش پراهمیتی دارد، این عزیزان در گرمای سوزان و سرمای یخبندان در خدمت آحاد جامعه در جاده‌ها به رانندگان و مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/م

مشکل جاده‌های پرحادثه لرستان برطرف شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.