کشف موادمخدر؛

کشف ۱۰۲کیلوگرم تریاک در لرستان

فرمانده نیروی انتظامی لرستان از انهدام دو باند مهم توزیع مواد مخدر در این استان و کشف ۱۰۲ کیلوگرم مواد مخدر تریاک خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  محمد مهدیان نسب  فرمانده نیروی انتظامی لرستان اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۲ کیلوگرم مواد مخدر تریاک توسط نیرو‌های مبارزه با مواد مخدر لرستان کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: طی این عملیات اعضای دو باند مهم توزیع کننده مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان گفت: همچنین ۶ نفر از اعضای این باند دستگیر شدند و در این راستا سه دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

مهدیان نسب یادآور شد: اعضای این باند مجرمان سابقه‌دار بودند و پلیس به دنبال دستگیری آن‌ها بود.

وی با اشاره به اینکه مردم در حوزه برخورد با مواد مخدر مطالبه بیشتری دارند، خاطرنشان کرد: لرستان در این زمینه یک شریان حیاتی است و نیرو‌های پلیس نیز تور خود را گسترده کرده و در برخورد با آن‌ها دقیق هستند.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان تصریح کرد: امسال با یک دید مبارزه با خرده‌فروشان وارد عمل شدیم و ۹۹ طرح حجمی را با شناسایی ۱۲۳ نقطه آلوده در استان اجرا خواهیم کرد.

مهدیان نسب افزود: مرحله دوم پاکسازی نیز از روز شنبه در استان آغاز می‌شود.

وی از دستگیری ۱۷ هزار و ۳۰۰ قاچاقچی، خرده‌فروش، توزیع کننده و معتاد متجاهر خبر داد و افزود: طرح برخورد با خرده‌فروشان در دستور کار است و ساز و کار و همکاری خوبی نیز در استان وجود دارد.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان تاکید کرد: همچنین ۱۳ باند تهیه مواد مخدر که خارج از دسترس پلیس بودند با همکاری استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر شدند.

انتهای پیام/م

۱۰۲ کیلوگرم تریاک کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار