رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی خبرداد؛

اجرای ۸۰ ویژه برنامه ۹ دی در استان مرکزی

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از اجرای ۸۰ برنامه ویژه ۹ دی در استان مرکزی خبرداد.

حجت الاسلام عباس هاشمی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت : ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت حماسه ماندگار نهم دی در سطح استان مرکزی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام هاشمی افزود: در روز نهم دی ماه هم در سراسر استان تجمع‌های باشکوهی برگزار خواهد شد و در اراک هم این تجمع ساعت ۱۰ صبح در مصلای اراک با با سخنرانی آیت الله تلخابی عضو مجلس خبرگان رهبری و حضور جمعی از مسئولان ارشد استانی و اقشار مردم برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین دو همایش بصیرت افزایی فرهنگی ویژه فرهنگیان و روحانیون با سخنرانی لطفی قائم مقام آیت ا... جنتی رئیس شورای نگهبان روز پنجشنبه در اراک برگزار می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: برای اولین بار در سال جاری ویژه مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی در روز شنبه ساعت ۱۰ صبح در تعدادی از بقاع متبرکه امامزادگان سراسر استان نیز برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام هاشمی افزود: نواختن زنگ بصیرت در مدارس، برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر، مسابقات نقاشی، خوشنویسی، وبلاگ نویسی در سطح کانون‌های فرهنگی هنری، مدارس و پایگاه‌های مقاومت بسیج، برپایی مسابقات فرهنگی ورزشی با نام جام ولایت در سطح استان، شب شعر میثاق با ولایت با حضور شعرای برجسته استانی و برپایی جلسات هم اندیشی و کرسی‌های آزاد اندیشی در سطح دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از جمله برنامه‌های اجرایی است.

وی با اشاره به اعزام مبلغین به مناطق شهری و روستایی استان مرکزی و بازگویی و تبیین حماسه نهم دی جهت اقشار مختلف مردم بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی بعمل آمده از روز ۸ دی ماه به مدت یک هفته، سلسله گفتمان‌های سیاسی تبیینی همراه با برنامه‌های فرهنگی با موضوع علل و ریشه ظهور فتنه و مقابله با آن در سطح مساجد سراسر استان با حضور سخنرانان و ائمه محترم جماعات برگزار خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه حماسه نهم دی سندی ماندگار در انقلاب است ومردم با بصیرت و هوشیاری خود ان را خلق کردند از اقشار مردم استان مرکزی دعوت کرد برای گرامیداشت روز ملی بصیرت و میثاق با ولایت و شرکت در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی شرکت کنند.

نهم دی ماه که با عنوان روز بصیرت و تجدید میثاق با ولایت در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شده است  سالروز حماسه ملت ایران در سال ۸۸ است که بساط فتنه را درهم پیچید.

انتهای پیام / ج

ویزه برنامه‌های ۹ دی استان مرکزی اعلام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.