بزرگداشت ۹ دی با برنامه‌های متنوع در استان مرکزی

دبیر ستاد شئون فرهنگی استان مرکزی از برگزاری برنامه‌های متنوع به مناسبت ۹ دی در این استان خبرداد.

بزرگداشت ۹ دی با برنامه‌های متنوع در استان مرکزی

حجت الاسلام چمانی دبیر ستاد شئون فرهنگی استان مرکزی در حاشیه جلسه این ستاد دراراک درگفتگوبا گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ با اشاره به اینکه در آستانه هشتمین سالگرد حماسه ۹ دی قرار داریم گفت: با توجه به اهمیت این روز به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و آغاز دهه بصیرت برنامه‌های متنوعی را در سطح استان و شهرستان‌ها به منظور تبیین این ایام به عنوان بصیرت افزایی در جامعه دینی خواهیم داشت.

حجت الاسلام چمانی افزود:این جلسه با هدف و موضوع آسیب شناسی برنامه‌های عزاداری ماه محرم و صفر و گزارش‌هایی که از شهرستان‌ها به دست آمده در این رابطه برگزار شده است.

وی اضافه کرد: به منظور اینکه بتوانیم برای سال‌های آینده برنامه‌های متنوعی در این زمینه داشته باشیم و بیشتر کار کنیم یکی از وظایف اصلی این ستاد شناخت نقاط قوت و ضعف و همچنین شناسایی آسبیب‌ها در این زمینه می‌باشد.

دوروز پیش هم حجت الاسلام عباس هاشمی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از تدارک ۱۰۰ مراسم و همایش ویژه ۹ دی در این استان خبر داد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: به مناسبت روز ملی بصیرت و تجدید میثاق با ولایت، ۱۰۰ مراسم و همایش با حضور اقشار مردم بصیر و ولایتمدار در نقاط مختلف استان با دعوت از سخنرانان برجسته کشوری و استانی پیش بینی شده و برگزار خواهد شد.

جلسه ستاد شئون فرهنگی استان مرکزی در سازمان تبلیغات اسلامی استان در اراک با حضور اعضاء برگزار شد.

انتهای پیام / ج

جلسه ستاد شئون فرهنگی استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.