با اشاره به حمله امروز متجاوزان سعودی به بازاری در تعز؛

انصارالله: نظام سعودی در خون مردم یمن غرق می‌شود

سخنگوی انصارالله یمن سکوتی که جهان در برابر جنایات متجاوزان در پیش می‌گیرد را ناشی از نفاق و دورویی دانست.

سخنگوی انصارالله: نظام سعودی در خون مردم یمن غرق می‌شودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی المسیره به نقل از سخنگوی انصارالله یمن اعلام کرد، نظام سعودی در خون مردم یمن غرق خواهد شد، هدف قرار دادن بازارها هیچ توجیهی ندارد.

این منبع با اشاره به سرو صدایی که جهان پس از شلیک موشک به ریاض ایجاد کرد و همچنین سکوتی که جهان در برابر جنایات متجاوزان در پیش می گیرد، این روند را ناشی از نفاق و دورویی دانست و افزود، کشتارهایی چون کشتار امروز در تعز بیانگر شکست متجاوزان در جبهه های نبرد و در چارچوب تلاش آنان برای به زانو در آوردن مردم یمن است اما این هدف هیچگاه محقق نخواهد شد.

سخنگوی انصارالله تاکید کرد، موشکی که به کاخ یمامه شلیک شد تاکیدی بر تغییر معادله در پاسخگویی به جنایات و افزایش حملات متجاوزان است، اقداماتی که سبب می شود جبهه های نبرد را نیز توسعه دهیم.

امروز وزارت بهداشت یمن اعلام کرد در پی حمله هوایی متجاوزان سعودی به بازاری در منطقه حیمه، بیش از پنجاه نفر شهید و زخمی شدند.

انتهای پیام/

 

واکنش سخنگوی انصارالله یمن به کشتار امروز بازار تعز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۰۵ دی ۱۳۹۶
در مقام پاسخگوئی به جنایات آل سعود ، اصلا تاخیر جایز نیست و باید کار آل سعود صهیونیست و امارات بدتر از را با شلیک موشک های دور برد یک سره کرد و انتقام خون شهدای یمن را از آنها گرفت .
آخرین اخبار