امام جمعه مشهد ؛

دشمن قوی‌تر از قبل به دنبال ایجاد فتنه در کشور است

امام جمعه مشهد گفت:دشمن با حرکت عظیم ریشه‌دار فعالیت‌های اقتصادی کشور و سفره مردم را نشانه گرفته است تا مردم دسته دسته کنار بکشند و نظام را تنها بگذارد و سپس این نظام را نابود کنند.

دشمن قوی‌تر از قبل به دنبال ایجاد فتنه در کشور استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی دیشب در همایش «دیده‌بان استقلال»  با اشاره به بلوغ مردم در جریان تحولات سیاسی کشور افزود: ۹ سال از فتنه ۸۸ می‌گذرد، افراد خط و مسیر خود را پیدا کرده‌اند و جریان‌های حق و باطل را به خوبی تشخیص می‌دهند.


وی گفت: امری که قرار بود در فتنه ۸۸ اتفاق بی‌افتد، محقق نشد؛ دشمن همچنان امور پلید خود را دنبال می‌کند به همین دلیل باید مقابله قوی‌تری صورت گیرد.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: آن چیزی که مردم باید از فتنه ۸۸ درک کنند این است که مسئله درگیری جناحی و سیاسی نیست، این فتنه است که از خارج وارد کشور شده و در حال رشد کردن است.

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان اینکه دشمن برای رسیدن به اهداف خود، مسئله رقابت قدرت را ابزار کرده است، تصریح کرد: عده‌ای که بصیرت ندارند کار را به جایی رساندند که دینشان را کف دست گرفتند تا برای کسب قدرت، دشمن را وارد کشور کنند، این فتنه هنوز هم وجود دارد.

وی با بیان اینکه بی‌تردید وجود تشکل‌های اسلامی سیاسی در میان دانشجویان یکی از علل پایداری و تأثیرگذار حرکت‌های دانشجویی بوده است، گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی این تشکل‌ها پایگاهی مناسب برای پاسداری از ارزش‌ها و مبانی اسلامی در دانشگاه و کانونی برای مبارزه با رژیم ستم‌شاهی محسوب می‌شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز با تغییر اقتضائات اجتماعی و سیاسی کشور، این تشکل‌ها علاوه بر کارکرد‌های نظری و فکری با حضور پرشور در عرصه‌های علمی و سیاسی تبدیل به یکی از پرطرفدارترین و تعیین کننده‌ترین جریان‌های سیاسی در جهت‌گیری‌های اجتماعی و سیاسی کشور شده‌اند.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

برگزاری همایش «دیده‌بان استقلال» با حضور امام جمعه مشهد

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.