مسؤول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم ؛

مصلی استان قم آماده برای فعالیتهای آتش بختیار در حوزه فرهنگ

برای فعالیت پایگاه‌های مقاومت بسیج در مصلی شهر قم آمادگی وجود دارد و بسیجیان می توانند از این بستر برای کارهای آتش به اختیار در حوزه فرهنگ استفاده کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدباقر ولدان، مسؤول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قمشامگاه سه شنبه در مراسم افتتاح حوزه مقاومت بسیج شهید محراب مصلی قدس که در سالن جلسات پژوهشگاه امام باقر(ع) برگزار شد، با اشاره به جایگاه ستاد نماز جمعه شهر قم اظهار کرد: مصلاها و ستادهای نماز جمعه در شهرها بازوان فکری و فرهنگی پایگاه‌های مقاومت بسیج هستند.

 

وی ادامه داد: باید از ظرفیت مصلاهای نماز جمعه به عنوان مکان‌هایی مقدس و تاثیرگذار بیشترین استفاده را برای ترویج ارزش‌های انقلابی کرد، مصلاهای شهر به عنوان پایگاه‌های مقاومت بسیج می‌توانند نقش‌ ارزنده ای ایفا کنند.

 

مسؤول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم افزود: برای فعالیت پایگاه‌های مقاومت بسیج در مصلی شهر قم آمادگی وجود دارد و بسیجیان باید از این بستر برای کارهای آتش به اختیار در حوزه فرهنگ استفاده کنند و با بصیرت خود اقدامات قابل توجهی را در عملی کردن درخواست رهبر معظم انقلاب انجام بدهند.

 

ولدان نماز جمعه را در دیدگاه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری دارای ارزش والا دانست و تصریح کرد: امروز شاهد تبدیل شدن مصلاهای نماز جمعه در شهرها به مساجد جامع هستیم و باید در بستر این مصلاها در عرصه جنگ نرم فرهنگی، خرمشهرهای پیش رو را درنوردید.

 

وی ادامه داد: از سال‌های گذشته جنگ تمام عیاری از سوی دشمنان علیه مومنان آغاز شده است و باید جبهه مومنین در مقابله جبهه استکبار و هجمه‌های همه جانبه دشمنان به صورت متحد ایستادگی و با این هجمه‌ها مقابله کنند.

 

مسؤول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم در پایان خاطرنشان کرد: یکی از قرارگاه‌های فرهنگی موفق در استان قرارگاه شهید ابراهیمی بود و امیدواریم که تجربه موفق این قرارگاه در سراسر کشور به عنوان یک الگو گسترش پیدا کند.

انتهای پیام/ت

فراهم بودن زمینه فعالیت برای پایگاه‌های مقاومت بسیج در مصلی شهر قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.