شهردارسمنان:

شهرداری از کتابخانه های عمومی سمنان حمایت می کند

شهردار سمنان بحث توسعه کتاب و کتابخوانی را مهم دانست و گفت : شهرداری از کتابخانه های عمومی این شهرستان حمایت مادی و معنوی خواهد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سیدمحمدناظم رضوی در نشستی بامدیرکل ، معاون و کارشناس بودجه و منابع درآمدی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان و رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان سمنان گفت : خوشبختانه در شهرداری سمنان فعالیت های مطلوبی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه انجام شده است.


وی افزود: پرداخت نیم درصد شهرداری ها که قانون مشخص کرده است می تواند تاثیر بسزایی را در ترویج فرهنگ مطالعه و تجهیز کردن کتابخانه‌های عمومی داشته باشد .


در ادامه نورعلی غلامحسین نیاسماکوش مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان ضمن قدردانی از شهرداری سمنان جهت پرداخت نیم درصد گفت: این پرداختی ها برای تجهیز و برگزاری برنامه های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی شهرسمنان هزینه می شود.


وی از فعالیت شش کتابخانه عمومی و یک کتابخانه مرکزی در سمنان خبرداد و افزود: 18هزار شهروند سمنانی عضو این کتابخانه‌هاهستند .


مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان از احداث کتابخانه جدید در مسکن مهر سمنان خبرداد و افزود: امسال 550میلیون تومان اعتبار برای ساخت این کتابخانه در نظر گرفته شده است.


انتهای پیام / ه


فعالیت شش کتابخانه عمومی در شهرستان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.