رئیس سازمان پزشکی قانونی گفت: مردم این دیار به متانت، صلح جویی وهمبستگی دراستان شهرت داشته و باید از این قابلیت ها نهایت استفاده درجهت پیشرفت و آبادانی استفاده کرد.

حضورنماینده رئیس قوه قضائیه درشهرستان بدره

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛ دکترشجاعی معاون رئیس قوه قضائیه ورئیس سازمان پزشکی قانونی وهمراهان دربدو ورود به شهربدره باحضور در گلزار شهدای گمنام این شهر وقرائت فاتحه و نثارگل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

وی استان ایلام را دروازه ورود به عتبات عالیات دانست وگفت: مردم ولایتمدار و مومن این دیار در پذیرایی واستقبال از زوار اربعین خالصانه وعاشقانه به زوارخدمت رسانی می کنند.

دکترشجاعی استان ایلام را سرشار از نیروهای متعهد و متخصص دربدنه مدیریتی کشور دانست افزود: باید از این ظرفیت در جهت رشد و شکوفایی استان بهره مند شد.

رئیس سازمان نظام پزشکی به توطئه ومخالفت دشمنان علیه قوه قضاییه هم اشاره کرد و گفت: در هرجایی که منافع دشمنان، جناح ها و افراد سودجو  و فرصت طلب به خطر می افتد شایعات و تخریب مسئولین این قوه هم بصورت گسترده و برنامه ریزی شده اجرایی می گردد.

دکترشجاعی به قابلیت ها ی شهرستان بدره هم اشاره کرد و یادآورشد: مردم این دیار به متانت، صلح جویی وهمبستگی دراستان شهرت داشته و باید از این قابلیت ها نهایت استفاده درجهت پیشرفت و آبادانی استفاده کرد.

وی به خواسته ها ومشکلات قضایی شهرستان بدره هم اشاره کرد و گفت: درجلسه شورای قضایی استان که به ریاست قوه قضاییه برگزار می شود در این خصوص تصمیم گیری می شود.

دراین نشست مرادحاصلی فرماندار بدره قمری رئیس دادگستری وجعفری رئیس شورای حل اختلاف شهرستان به مشکلات قضایی شهرستان شامل احداث ساختمان، مجتمع های قضایی، استقرار ادارات ثبت اسناد وپزشکی قانونی و ارتقا حوزه قضایی به دادگستری شهرستان اشاره کرده و خواستارمساعدت مسئولان قوه قضائیه دراین باره شدند.

انتهای پیام/ د

نماینده رئیس قوه قضائیه در بدره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.