دستگیری سارق اموال داخل خودرو در قائم شهر

سارق اموال داخل خودرو با ۳۰ فقره سرقت در قائم شهر دستگیر شد.

سرهنگ محمد، ولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: در پی اعلام وقوع سرقت‌ های متعدد داخل خودرو در شهرستان قائم شهر، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران کلانتری‌های ۱۱ و ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت تیم کشف سرقت با همکاری کلانتری‌ های مذکور تشکیل و کلیه صحنه‌های سرقت به صورت دقیق مورد بررسی قرار گرفت.

سرهنگ مرادی گفت: ماموران پس از اقدامات پلیسی و سرنخ‌های به دست آمده از محل‌های وقوع سرقت به سارقی حرفه‌ ای و سابقه دار که در مرخصی از زندان به سر می‌برده مظنون شدند که پس از انجام هماهنگی‌ های قضائی، متهم در عملیاتی توسط ماموران دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر افزود: متهم در بازجویی‌های انجام شده تاکنون به ۳۰ فقره سرقت اموال داخل خودرو در طی مدت زمان مرخصی از زندان اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ مرادی پ. از شهروندان خواست: ضمن مراقبت صحیح از اموال خود از پارک خودرو و موتورسیکلت در مکان‌ های خلوت و فاقد روشنایی خودداری کرده و حتما آن را به وسایل ایمنی و بازدارنده نظیر قفل پدال و دزدگیر مجهز کنند.

انتهای پیام/ م

کشف ۳۰ فقره سرقت در قائم شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار