رئیس پلیس پیشگیری ناجادر سفر به اراک؛

سعی پلیس در حوزه امنیت تعامل مطلوب با مردم است

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در همایش نیروی انتظامی در اراک گفت: سعی پلیس در حوزه امنیت تحقق تعامل مطلوب با مردم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سردار محمد شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا در همایش روسای کلانتری‌ها و فرماندهان پاسگاه‌های انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه برنامه ریزی پلیس در راستای قانون و به منظور احقاق حقوق آحاد جامعه است گفت: پلیس در رویکرد جامعه محور خود سعی بر آن دارد، بستر تعاملی پلیس و مردم در حوزه امنیت به نحو مطلوب تحقق یابد.

سردار شرفی با اشاره به اینکه ارتقاء مهارت‌های علمی و فنی پلیس، محور توفیقات پلیس در انجام ماموریت هاست افزود: یکی از مهمترین مسئولیت‌های پلیس پیشگیری ناجا پشتیبانی ستادی از مأموریت‌های مختلف پلیس در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی است که سعی شده با برنامه‌ریزی تعاملی هدفمند با مسئولان، گامی مهم در کاهش دغدغه‌های در یگان‌های انتظامی برداشته شود.

وی اضافه کرد: هوشمندی به هنگام و برنامه‌ریزی هدفمند بسترساز امنیت مطلوب در استان مرکزی شده که روند کاهش جرایم نشان از تلاش بی وی با اشاره به امنیت مطلوب در استان مرکزی اضافه کرد: هوشمندی به هنگام و برنامه‌ریزی هدفمند بسترساز امنیت مطلوب در استان مرکزی شده که روند کاهش جرایم نشان از تلاش بی وقفه کارکنان پلیس در بهبود عملکرد و افزایش کارآمدی دارد.

کاهش ۴ درصدی جرایم و ۲ درصدی سرقت در استان مرکزی

سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی هم گفت :کاهش ۴ درصدی جرایم و ۲ درصدی سرقت و کاهش کشته شدگان ناشی از سوانح رانندگی، مهمترین بازتاب تلاش کارکنان پلیس، مشارکت اجتماعی آحاد مردم و هم‌افزایی دستگاه‌ها در حوزه نظم و امنیت است.

سردار عزیزی افزود:افزایش تقدیر و کاهش انتقادات از عملکرد پلیس مهمترین بازخورد تقویت نظارت و برنامه ریزی کارشناسی در حوزه نظم و امنیت اجتماعی است.

وی اضافه کرد: در یک برنامه ریزی مستمر و هدفمند، مهمترین دغدغه ها و خواسته های مردمی در حوزه ماموریت های ناجا احصا و با برگزاری جلسات اندیشه ورزی، راهکارهای علمی متناسب با مأموریت‌های مورد بررسی قرار گرفته و اجرایی می شود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: ارزیابی برنامه های تکلیفی که تاکنون در حوزه های مختلف پلیس اجرایی شده و تبیین و برنامه ریزی کارشناسی برای اقدامات آتی، مهمترین هدف اجرایی همایش کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی است.

دقت ضرورت مهم در ماموریت‌های حساس ناجا

حجت الاسلام قاسم عبداللهی رئیس کل دادگستری استان مرکزی هم در این همایش گفت: حسن دقت در انجام ماموریت‌ها از آغاز تا پایان، ضرورتی مهم در ماموریت‌های حساس ناجاست.

وی اضافه کرد: تسهیل خدمت‌رسانی دستگاه‌های امنیتی و انتظامی به آحاد جامعه از افتخارات شاخص نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام عبداللهی افزود: دقت و حساسیت در خدمت‌رسانی به شهروندان از حساسیت‌ها و ضرورت‌ها در دستگاه‌های متولی نظم و امنیت است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.