افتتاح کلینیک فوق تخصصی کودکان در بیمارستان اکبر

مدیر بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، از افتتاح کلینیک فوق تخصصی کودکان در این مرکز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ دکتر حسین محسن زاده گفت: در این کلینیک خدمات فوق تخصصی شامل جراحی اطفال، مغزو اعصاب، گروه های اطفال ایمونولوژی و آلرژی، روماتولوژی، غدد و متابولیسم، گوارش و عفونی فعال شده است و در آینده ای نزدیک ارتوپدی نیز فعال می شود.

وی افزود: کلینیک های فوق تخصصی در ایام هفته، صبح در قالب آموزش و عصر در قالب کلینیک های ویژه مشغول فعالیت هستند و کلینیک اعصاب نیز دو روز در هفته فعالیت دارد و باقی ایام هفته در بیمارستان قائم فعال هست.

مدیر بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر گفت: کلینیک فوق تخصصی cf متشکل از کارشناس تغذیه، کارشناس فیزیوتراپی، فوق تخصص ریه و فوق تخصص گوارش و کلینیک سیلیاک متشکل از فوق تخصص گوارش، فوق تخصص متابولیسم، کارشناس تغذیه و کارشناس روان شناسی فعال شده است.

دکتر محسن زاده افزود: هم چنین کلینیک بیماران فنیلکتونری متشکل از کارشناس تغذیه، کارشناس روان شناسی، کارشناس کاردرمانی و فوق تخصص غدد و متابولیسم فعال شده است که در خصوص این بیماری ۱۷۰ بیمار در سطح استان شناسایی شده اند و درمان های لازم برای آنها در حال انجام می باشد.

وی گفت: کلینیک تخصصی با حضور متخصص اطفال از صبح تا ۱۲ شب و از ۱۲ شب به بعد با حضور ریزیدنت ها به بیماران خدمت می کنند.

مدیر بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر با اشاره به خدمات آندوسکوپی افزود: کلینیک آندوسکوپی تنها کلینیک فوق تخصصی اختلالات گوارش در سطح استان است که در بیمارستان دولتی بصورت شبانه روزی خدمات انجام می دهد.

انتهای پیام// م.م

خدمات رسانی به شهروندان در کلینیک فوق تخصصی کودکان بیمارستان اکبر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.