دیدار مسئول سازمان بسیج مداحان کشور با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی

مجتبی روشن روان مسئول سازمان بسیج مداحان کشور با دکتر خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور دیدار کرد.

به گزارش  تکیه حسینی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ و به نقل از بسیج مداحان، در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر خاموشی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی کشور، ضمن تشکر ازحضور مسئول سازمان بسیج مداحان و آرزوی توفیق درمسئولیت جدید، در راستای تعاملات فی مابین وبهره مندی از تمامی ظرفیت های مشترک، نقطه نظراتی درخصوص حوزه ستایشگری اهل بیت(ع) بیان کرد.

مسئول سازمان بسیج مداحان نیز با صحه گذاشتن به مطالب دکتر خاموشی به طرح مسائلی پیرامون رسالت سازمان بسیج مداحان کشور پرداخت. مهم‌ترین مطالب مطرح شده در این جلسه به این شرح می‌باشد: 1-استفاده بهینه از ظرفیت مشترک سازمان تبلیغات و بسیج مداحان، 2-استفاده بهینه ازظرفیت سپاه وبسیج، 3-اولویت قراردادن شناسائی ظرفیت‌ها و استعدادهای درخشان در عرصه شعر و مداحی اهل بیت(ع) و اینکه دررسانه‌ای کردن این چهره‌ها سازمان تبلیغات اسلامی با تمام توان همراهی خواهد کرد، 4-ایجاد قرارگاه مشترک درخصوص راه اندازی هیأت دانش آموزی با برنامه ریزی و اهداف تعیین شده، 5-در راستای تحقق منویات و دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه مداحی و هیآت، 6-تشکل‌های همسو از جمله سازمان بسیج مداحان و سازمان تبلیغات می‌بایست با تمام توان انجام وظیفه نمایند.

هم چنین در این جلسه در خصوص بهره مندی از شبکه های اجتماعی در موضوع فعالیت‌های حوزه ستایشگری نیز صحبت شد. در ادامه درباره برطرف نمودن نواقص واشکالات گذشته با انجام جلسات هم اندیشی، مقابله با سونامی ضد اسلامی انقلابی و تهاجمات فرهنگی با تأکید براهمیت و اثرگذاری هیأت مذهبی، بروز شدن تخصص‌ها در همه زمینه‌ها، بحث شد.

در پایان، حجت الاسلام و المسلمین دکتر خاموشی با معرفی کتاب زخم ناتنی، شعری از این کتاب را در جلسه قرائت نمود.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار