نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی

مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت در شهرستان دیلم عملیاتی شود

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر جبران شدن خسارت در مناطق پیرامونی تاسیسات نفتی گفت: مسئولیت‌های اجتماعی در بنادر دیلم بر خلاف تاکیدات وزیر نفت عملیاتی نشده است.

مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت در شهرستان دیلم عملیاتی شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام عبدالحمید خدری ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات مناطق پیرامونی تاسیسات نفتی دیلم با حضور وزیر نفت با تاکید بر برداشتن دیوار خدمات بین مردم دیلم ومنطقه نفتی بهرگان شهر امام حسن(ع) دیلم اظهار داشت: مردم از وزارت نفت  در راستای استقرار تاسیسات نفتی در بندر دیلم انتظار همکاری و مشارکت برای حل مشکلات دارند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با تاکید مردم درخواست ارائه خدمات به مانند کارکنان وزارت نفتی‌ها در منطقه دیلم دارند افزود: خدمات گوناگون مسافرت هوایی، درمانی و دیگر عرصه‌ها در منطقه نفتی بهرگان شهر امام حسن(ع) دیلم نسبت به خدمات به مناطق ساکن در شهرها و روستاهای شهرستان دیلم بسیار متفاوت است که مردم از وزارت نفت انتظار دارند بر اساس مسئولیت‌های اجتماعی به مناطق پیرامونی توجه ویژه شود.

وی با بیان اینکه نظر وزیر نفت نسبت به مسئولان منطقه نفتی بهرگان شهر امام حسن(ع) دیلم بسیار متفاوت است تاکید کرد:  وزیر نفت بر عملیاتی شدن مسئولیت‌های اجتماعی در مناطق پیرامونی تاکید دارند و این در حالی است که در بنادرشهرستان دیلم بر خلاف تاکیدات وزیر نفت این مهم عملیاتی نشده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتظار مردم در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت باید عملیاتی شود تاکید کرد: کمک‌های وزارت نفت به مناطق پیرامونی بر اساس قانون انجام می‌شود و  همه سازمان‌ها و نهادها نه تنها اعتراض ندارند بلکه در اجرای کمک رسانی به مناطق پیرامونی حمایت می‌کنند.

خدری احداث راه ارتباطی امام حسن (ع) به منطقه نفتی گوره  با مشارکت وزارت نفت را مورد تاکید قرار داد و گفت: این راه ارتباطی 13کیلومتری که مطالعه آن انجام شده ضمن اینکه ارتباط 14 روستا از روستاهای تابعه بخش امام حسن(ع) دیلم که درمسیر خطوط انتقال نفت قرار دارند را فراهم می‌کند بلکه دو مجموعه نفت بهرگان و تلمبه خانه گوره را متصل می‌کند .

وی، برآورد اعتبار مورد نیاز راه یاد شده را 350 میلیارد ریال دانست و گفت: احداث راه دیلم – به منطقه نفتی بهبهان به طول 25کیلومتر بااعتبار 250 میلیارد ریال از دیگر خواسته‌های مردم شهرستان دیلم است.

انتهای پیام/پ

عملیاتی شدن مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت در شهرستان دیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.