توجه به محیط پیرامونی پارس جنوبی مورد تاکید وزیر نفت است

مدیرعامل منطقه ویژه پارس گفت: توجه به محیط پیرامونی پارس جنوبی مورد تاکید وزیر نفت است.

توجه به محیط پیرامونی پارس جنوبی مورد تاکید وزیر نفت استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهدی یوسفی در دیدار با منتخبین مردم شهر نخل تقی در شورای اسلامی شهر پنجم با اشاره به تاکیدات وزیر نفت در خصوص توجه به محیط پیرامونی در پارس جنوبی گفت: توجه به محیط پیرامونی به منظور توسعه متوازن در منطقه از اولویت های کاری این سازمان است.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس ضمن عرض تبریک انتخاب اعضای جدید شورای شهر نخل تقی و آرزوی موفقیت در خصوص تداوم همکاری ها جهت توسعه و پیشبرد برنامه ها اعلام آمادگی کرد.

منتخبین مردم و اعضای شورای اسلامی شهر نخل تقی در این نشست با اشاره به برخی تلاش ها، دستاوردها و فعالیت های صورت گرفته در شهر نخل تقی از سوی سازمان منطقه ویژه پارس از تلاش های مهندس یوسفی در این خصوص تقدیر کردند.

بوهندی نجفی از اعضای شورای اسلامی شهر نخل تقی در این دیدار با تشریح خدمات صورت گرفته در این شهر تصریح کرد: با اولویت بندی های صورت گرفته در خصوص برنامه های توسعه ای ، شهر نخل تقی روند توسعه‌ای خوبی در پیش گرفته است که در این خصوص خدمات و نگاه ویژه مهندس یوسفی قابل تقدیر و ستودنی است.

اعضای شورای اسلامی شهر نخل تقی در این دیدار از آمادگی همه جانبه مردم و مسئولین شهر نخل تقی برای همکاری با وزارت نفت و منطقه ویژه پارس برای اجرای پپیام روژه های بزرگ صنعتی و اقتصادی خبر دادند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.