دوستم: توطئه ای علیه من در جریان است تا به کشور بازنگردم

«عبدالرشید دوستم»، معاون اول رئیس جمهوری افغانستان اعلام کرده است که علیه او توطئه‌ای چیده شده که نمی‌تواند به افغانستان بازگردد.

دوستم: توطئه ای چیده شده که نمی توانم به کشور بازگردمبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «عبدالرشید دوستم»، معاون اول رئیس جمهوری افغانستان اعلام کرده است که علیه او توطئه‌ای چیده شده که نمی‌تواند به افغانستان بازگردد.

جنرال دوستم با ابراز نگرانی از گسترش حضور داعش در شمال افغانستان تاکید کرده است که گروه تروریستی  داعش در ولسوالی قوش تپه ولایت جوزجان مشغول سربازگیری است.

وی تاکید کرده است که با وجود این شرایط نمی‌تواند به افغانستان بازگردد زیرا علیه او توطئه‌ای چیده شده و کسانی مانع برگشت او به کشور می شوند.

سخنان جنرال دوستم، معاون اول ریاست جمهوری افغانستان در حالی بیان می‌شود که در ماه‌های اخیر بارها نزدیکان وی از بازگشت قریب الوقوع او به کابل خبر داده‌اند.

دولت افغانستان نیز بارها اعلام کرده است که دوستم به سفری برای معالجه رفته و در صورت بهبود می‌تواند بدون ممانعت به کشور بازگردد.

قابل یادآوری است که حدود ۴ ماه پیش، رسانه‌های افغانستان گزارش کردند که به هواپیمای جنرال عبدالرشید دوستم اجازه داده نشده تا در فرودگاه مزار شریف بنشیند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.