زیدان: اوضاع در مادرید خوب است

سرمربی فرانسوی رئال مادرید پس از کسب جایزه بهترین مربی سال 2017 گفت: این جایزه نشان دهنده اوضاع خوب تیم رئال مادرید است.

زیدان: اوضاع در مادرید خوب است

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،زین الدین زیدان شب گذشته در مراسم جایزه «گلوب ساکر» به عنوان بهترین مربی سال 2017 انتخاب شد.او معتقد است این جایزه ثابت می کند که اوضاع در تیم رئال مادرید خوب است.

با توجه به پنج عنوان قهرمانی که رئال در سال تقویمی کسب است، زیدان می تواند از کارش راضی باشد، هرچند که تیمش این اواخر نتایج ضعیفی کسب کرد.
زیدان پس از کسب جایزه بهترین سرمربی سال 2017 گفت: "من می خواهم از شما تشکر کنم، اینجا من نماینده باشگاه و رئيس آن هستم."

"این افتخاری برای من و باشگاه است. دریافت این جایزه بدین معنی است که همه چیز در تیم خوب پیش می رود. "همچنین از رئيس رئال مادرید و باشگاه رئال که به من فرصت مربیگری در این تیم را دادند، تشکر می کنم."

وی افزود: همه بازیکنان باور نکردنی هستند و من به همه آنها تبریک می گویم. "این جایزه متعلق به آنهاست، نه برای من. همینطور از همه ی مربیان متشکرم. من افتخارات زیادی به دست آورده ام، اما این کار بسیار دشوار است. "
در نهایت، و مهمتر از همه، من این جایزه را به مادرم تقدیم می کنم."

گفتنی است در مراسم پنجشنبه شب، کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن و رئال مادرید بهترین باشگاه 2017 جهان شدند.

انتهای پیام/

اظهارات زیدان پس از کسب جایزه بهترین مربی سال 2017

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار