نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی;

اختصاص هزار تن قیر رایگان به دامغان

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت : برای آسفالت معابر ، خیابان ها و جاده های روستایی یک هزار تن قیر رایگان به این شهرستان اختصاص یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، ابوالفضل حسن بیکی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در گردهمایی کارشناسان ، دهیاران و شوراهای دامغان گفت: یکی از مصوبات مجلس شورای اسلامی تهیه و توزیع قیر رایگان برای عمران و آسفالت خیابانها و جاده های روستایی بود که به همین منظور سه هزار تن قیر به استان سمنان اختصاص یافت و سهم شهرستان دامغان از این مقدار هزار تن بود .


وی افزود: توسعه باغ های پسته ، اجرای طرح های عمرانی و رفع مشکلات آب و راه روستایی از مهمترین اولویت برنامه های شهرستان است.


حسن بیکی گفت: تا دو ماه آینده ، 144 واحد مسکونی که با اعتبار 72 میلیارد ریال و با کمک خیران ساخته شده به افراد نیازمند واگذار می شود.


ملکی مدیر کل بنیاد مسکن استان سمنان هم اعتبار امسال این بنیاد را 195 میلیارد ریال عنوان کرد وافزود: این میزان اعتبار که به نسبت پارسال سه برابر شده ، برای اجرای طرحهای هادی وآسفالت و جدول کشی و آبادانی روستاهای استان سمنان هزینه می شود.


علی اصغر مجد فرماندار دامغان هم گفت : امسال 23 میلیارد ریال اعتبار از محل تملک دارایی ها برای آبادانی و عمران روستاهای شهرستان دامغان اختصاص یافته است.


در پایان این جلسه زینتی به عنوان سرپرست بنیاد مسکن دامغان معرفی و از زحمات مرتضوی رئیس سابق بنیاد مسکن این شهرستان قدردانی شد.


انتهای پیام / ه


اختصاص قیر رایگان به شهرستان دامغان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار