حماسه ۹ دی، پاسخ قاطع مردم ولایت مدار به هنجارشکنان بود

امام جمعه بندرعباس گفت: فتنه جویان با برهم زدن قانون و ایجاد اغتشاش، امنیت جامعه را به خطر انداختند که با هوشیاری مردم نقشه‌های آنان نقش بر آب شد.

ه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با اشاره به حماسه ۹ دی گفت: فتنه جویان با برهم زدن قانون و ایجاد اغتشاش، امنیت جامعه را به خطر انداختند که با هوشیاری مردم نقشه‌های آنان نقش بر آب شد.

آیت الله نعیم آبادی در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس افزود: مردم ولایت مدار با هوشمندی پاسخ هنجارشکنان و آشوب طلبان را دادند و با بصیرت و آگاهی از نظام و انقلاب حمایت کردند.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان از همه مردم برای حضور در مراسم گرامی داشت حماسه ۹ دی دعوت کرد و گفت: حمایت پرشور مردم از دستاورد‌های انقلاب اسلامی، توطئه‌های دشمنان این مرز و بوم را همچون گذشته خنثی می‌کند.
آیت الله نعیم آبادی در ادامه با اشاره به ساخت و ساز‌های غیر مجاز و غیر قانونی در ساحل بندرعباس افزود: در طول سه سال گذشته این پدیده در حال توسعه بوده، ولی باید از طریق قانون جلوی این ساخت و ساز‌ها گرفته شود.
وی گفت: برای داشتن نظم اجتماعی عادلانه، قانون باید در همه جا و برای همه به صورت یکسان اجرا شود.
امام جمعه بندرعباس با تسلیت وفات حضرت معصومه (س) گفت: این بانوی بزرگوار جایگاه بالایی نزد خداوند دارد و بی دلیل نیست که قم به بزرگترین مرکز دفاع از معارف اهل بیت تبدیل شده است.

انتهای پیام/ز

حماسه 9 دی پاسخ مردم به هنجار شکنان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.