امام جمعه آبدان:

مسئولان به داد کشاورزان استان بوشهر برسند

امام جمعه آبدان با تاکید بر اینکه باید مسئولان به داد کشاورزان استان بوشهر برسند، گفت: کمر کشاورزان زیر بار مشکلات خم شده است.

مسئولان به داد کشاورزان استان بوشهر برسندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد حمیدی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه آبدان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فرمود که دشمن امروز با ما در حال جنگ است. هرگاه از جنگ صحبت می‌کنیم برخی ناراحت می‌شوند.

وی اضافه کرد: این افراد نادان هستند و میدان جنگ را نمی بینند. جنگ نظامی نیست، جنگ نرم است که از جنگ نظامی خطرناک‌تر است زیرا مسئولین ما باور ندارند که جنگ است در نتیجه تلفات بیشتر می شود.

امام جمعه آبدان بیان داشت: در جنگ نرمی خیلی افراد غافل هستند و اهمیتی به آن نمی‌دهند. به فرموده رهبر انقلاب، تلاش مهم جنگ نرم این است که امید مردم را از بین ببرند. مردم امید خود را از دست ندهند. ۴۰ سال است که ما ساختار قدرت را در دنیا تغییر داده‌ایم. دنیا دو گروه بود یا سلطه‌گر یا سلطه‌پذیر. ما نه ظلم می‌کنیم نه ظلم می‌پذیریم.

وی ادامه داد: دشمن از راه‌های مختلف علیه کشور ما وارد شدند، از نفوذ تا جنگ تا ترور؛ تحلیل گران آمریکایی می گویند هر کاری آمریکا کرده، ضعیف‌تر شده و ایران قوی‌تر شده است.

حمیدی‌نژاد گفت: دشمن هر چه می‌گوید دروغ است. برخی مواقع چهره‌ای که مردم باید به آنها اطمینان داشته باشند تخریب می‌کنند تا مردم نا امید شوند. باید بیدار باشیم که چرا دشمن رئیس قوه قضاییه را می‌کوبد. ما باید چهره‌های شاخص را بشناسیم، کسانی که دیروز یا امروز امکانات کشور در دستشان هست، اگر کارهای دشمن را انجام می‌دهند باید آنها را بشناسیم. برخی قدرت را برای سیاسی کاری می‌خواهند.

وی افزود: در استان ما مشکل افت قیمت گوجه فرنگی را شاهد هستیم، قبلا تذکر داده‌ام اما توجه نمی‌شود. به فریاد ما اعتنایی نمی‌کنند. چرا زمینه صادرات و جمع‌آوری به موقع کشاورز و خرید تضمینی ار فراهم نمی‌کنند.

امام جمعه آبدان اضافه کرد: مسئولین نمی‌خواهند مشکلات حل شود. کمر مردم زیر مشکلات اقتصادی خم شده است. مردم هم مقصر هستند زیرا مسئولی که درد مردم را حس کنند در زمان انتخابات انتخاب نمی‌شوند.

وی ادامه داد: حضرت معصومه (س) یکی از بانوان نادر است. حضرت معصومه یکی از کارهای مهمی انجام داد سخنرانی و دفاع از ولایت بود. از مدینه حرکت کرد و با بیدار کردن مردم، دشمن او را مسموم کرد و به شهادت رسید.

حمیدی‌نژاد با بیان اینکه فردا روز بصیرت است، اظهار داشت: در سال ۸۸ فتنه‌ای به پا شد و برخی فتنه‌گران اعتراف کردند که هدفشان براندازی نظام بوده، نقش بی بدیل امام و امت تمام نقشه ها را نقش بر آب کرد.

وی گفت: نظام ما از آن روز مستحکم‌تر ادامه می‌دهد و دشمنان هر توطئه‌ای داسته باشند با بیداری مردم و هشدارهای امام عزیز دشمنان به هدف نمی‌رسند و این نظام با رهبری همین رهبر به دست امام‌مان خواهد رسید.

انتهای پیام/پ

مسئولان به داد کشاورزان استان بوشهر برسند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.