امام جمعه بردخون:

مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم وارد عمل شوند

امام جمعه بردخون گفت: مسئولان برای رفع مشکلات رکود، تورم، بی کاری و ساماندهی اشتغال کنند و کشوروارد عمل شوند.

مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم وارد عمل شوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام سیدحسین رکنی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته بردخون اظهار داشت: خطر فتنه سال ۸۸ بیشتر از جنگ تحمیلی ۸ ساله بود.

وی با اشاره به آزمایش‌های الهی، گفت: آزمایش الهی یک سنت جاویدان است که هدفش پرورش و شکوفایی استعدادها است و شامل مواردی مانند ثروت، مقام، فقر و محرومیت می شود و ممکن است برخی برای رسیدن به مال و قدرت همه چیز را فراموش کنند و دست به هر کاری بزنند.

رکنی حسینی افزود: انسان‌های بوقلمون صفتی که روزی یار امام بودند روز دیگر در مقابل آرمان های امام ایستادند و برخی فریب دشمن خوردند و ابزار دست اجانب شدند و عده‌ای که سابقه ایثار و انقلاب داشتند با مخالفان همراه شدند و در مقابل نظام ایستادند.

امام جمعه بردخون با انتقاد از افرادی که به بهانه شعار دادن مردم در نماز جمعه شرکت نمی‌کنند، اضافه کرد: مردم بردخون همچون مردم ایران عاشق نظام و ولایت هستند و هیچ‌گاه از آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل دست برنمی‌دارند.

وی با توصیه به کسانی که از قافله انقلاب جدا شده‌اند، گفت: افرادی که بیراهه رفته‌اند توبه کنند و به آغوش مردم برگردند و همگی متحد به دور از جناح‌بندی‌ها، بحث‌ها و شعارهای سیاسی برای سربلندی نظام بکوشند و در برابر دشمن مشترک یعنی آمریکا قرار بگیرند.

خطیب جمعه بردخون از مسئولان خواست برای رفع مشکلات رکود، تورم، بی کاری و ساماندهی اشتغال کنند و کشور را از این وضعیت خارج کنند.

رکنی حسینی ابراز داشت: تاکنون برای مردم مشخص نشده معیار شناخت افراد نیازمند و بی نیاز چیست و نحوه حذف یارانه بگیران چگونه صورت می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: برای همیشه تعریف مشخصی از نیازمندان جامعه و میزان خط فقر داشته باشید تا خیال مردم راحت شود.

انتهای پیام/پ

وارد عملمسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.