حماسه 9 دی پاسخ دندان شکنی به فتنه گران بود

امام جمعه ایوان گفت : فتنه ی ٨٨ یک اتفاق نبود بلکه یک طراحی و یک برنامه ریزی از قبل بود که آمریکایی ها در ۴ سال قبل از آن با عنوان جنبش سبز درصدد براندازی نظام ایران بودند.

حماسه 9 دی پاسخ دندان شکنی به فتنه گران بود

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حجت الاسلام حیدری در خطبه های نماز جمعه اعلام کرد : فتنه ی ٨٨ یک اتفاق نبود بلکه یک طراحی و یک برنامه ریزی از قبل بود که آمریکایی ها در ۴ سال قبل از آن با عنوان جنبش سبز درصدد براندازی نظام ایران بودند.

 

وی افزود : دشمنان جمهوری اسلامی برای مقابله با نظام روی ۴ محور دانشگاهها و فضای دانشجویی ، رسانه ها ، ایجاد ٨ دفتر تحت نظارت سازمان سیا و سفارتخانه ها فعالیت کردند و به همین خاطر مقام معظم رهبری مسئله نفوذ را مطرح نمودند.

 

حجت الاسلام حیدری نتیجه ی اهانت به عزاداران سیدالشهداء و هتک حرمت به ساحت آن امام عزیز را حماسه خودجوش نهم دی برشمرد و تاکید کرد : با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مسئولان باید هوشیار باشند و دشمنان درصدد هستند تا امید و اعتماد به نفس ملت را از آنها بگیرند.

 

امام جمعه ایوان بر لزوم مراقبت فضای مجازی تاکید کرد تا دشمنان را در ضربه زدن ناتوان کنند و به تعبیر مقام معظم رهبری فضای مجازی محل ورود آتش از هزاران توپخانه علیه ماست و نباید فضا را باز گذاشت.

 

 

انتهای پیام/ه

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.