پیروانی: حضور تماشاگران زیاد نکته مثبت بازی امروز بود

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حضور تماشاگران زیاد در ورزشگاه آزادی نکته مثبت بازی تیم ما برابر تراکتورسازی بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ افشین پیروانی درباره پیروزی برابر تراکتورسازی اظهار کرد: بازی از لحاظ فنی خوب بود و نکته مثبت این بود که تماشاگران زیادی به ورزشگاه آمدند و امیدوارم روز به روز اتفاقات خوبی رخ بدهد.

احترام به یکدیگر وظیفه ما ایرانی هاست  

او درباره درگیری میان هواداران دو تیم بیان کرد: من درباره شعارها  و درگیری در سکوها صحبت نمی کنم چرا که حفظ نظم و انضباط روی نیمکت وظیفه ام است. امیدوارم که خبر فحاشی هواداران به یکدیگر درست نباشد. به هر حال وظیفه ما ایرانی ها این است که به یکدیگر احترام بگذاریم و اتفاقاتی در بازی قبلی رخ داده است و تمام تلاش خود را می کنیم که این حواشی در بازی های بعدی ادامه پیدا نکند. 

سرپرست پرسپولیس گفت: ما به بازیکنان نگفتیم که صحبت نکنند اما از بازی های بعدی کمال همکاری با رسانه ها را خواهیم داشت.

پرسپولیس قهرمان ایران است  

پیروانی تصریح کرد: پرسپولیس قهرمان ایران است و از لحاظ فنی یک سر و گردن از همه تیم ها بهتر است و قصد داریم در بازی های بعدی هم نتایج بهتری کسب کنیم. 

طارمی از اول بهمن قادر به همراهی تیم پرسپولیس است 

سرپرست پرسپولیس درباره زمان پایان محرومیت طارمی بیان کرد: طارمی بازیکن خوبی است و او از اول بهمن می تواند تیم ما را همراهی کند و مابقی مصدومان تیم هم رسیدند و مشکلی در این باره نداریم. 

همه باید مشکل نوراللهی را حل کنند 

او درباره وضعیت نوراللهی تصریح کرد: چندین جلسه با مسئولان نظام وظیفه داشتیم و قرار است اتفاقات خوبی رخ بدهد و نوراللهی تعیین وضعیت شود. به هر حال همه باید کمک کنند تا این بازیکن جوان بعد از این همه مدت که خدمت سربازی خود را گذراند در نهایت بتواند برای تیمش بازی کند. 

سرپرست پرسپولیس در پایان درباره اظهارات کی روش درباره حضور بازیکنان در اردوی تیم ملی خاطر نشان کرد: من در پرسپولیس مسئولیت دارم و آرزوی موفقیت برای تیم ملی می کنم. من نباید این سئوال را جواب بدهم. به هر حال دعا کنید بازی بعدی با نفت تهران را ببریم تا وضعیت ما بهتر شود. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار