رکوردشکنی هواوی با فروش 153 میلیون گوشی هوشمند

مدیرعامل شرکت هواوی از درآمد بالا و رکوردشکنی این شرکت در فروش گوشی هوشمند در سال 2017 خبر داد.

رکورد شکنی هواوی با فروش 153 میلیون گوشی هوشمندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کن‌هو، مدیرعامل شرکت هواوی در پیامی که به مناسبت تبریک سال نو میلادی منتشر کرده بود، از درآمد بالا و رکوردشکنی این شرکت در فروش گوشی هوشمند در سال اخیر خبر داد.

مدیرعامل هواوی اعلام کرد که این شرکت در سال 2017، 600 بیلیون یوآن چین یعنی رقمی معدل 1,775,400,000,000,000 تومان از طریق فروش 153 میلیون گوشی هوشمند به دست آورده است. با این حساب هواوی 15 درصد نسبت به سال گذشته درآمد بیشتری کسب کرده است. سال گذشته مجموع گوشی‌های فروخته شده هواوی به 139 میلیون دستگاه رسید.

هواوی درحال حاضر به عنوان سومین تولید کننده بزرگ گوشی هوشمند شناخته می شود و طبق گفته مدیران آن، قصد دارد تا سال 2021 عنوان بزرگ ترین تولید کننده گوشی هوشمند را از آن خود کند.

گفتنی است؛ رقم درآمد هواوی در سال 2017، با احتساب مجموع گوشی های فروخته شده دو برند آنر و هواوی است. با رقمی که هواوی به عنوان درآمد خود ذکر کرده است، به این نتیجه میرسیم که این شرکت توانسته بیش از 10 درصد بازار جهانی گوشی هوشمند را بدست آورد.

انتهای پیام/

هواوی رکورد فروش خود را شکست

برچسب ها: گوشی هوشمند ، huawei ، هواوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۰۹ دی ۱۳۹۶
آیا هواوی موبایل خوبیست
آخرین اخبار